ژاپن در انتظار سری 7 مخصوص

ژاپن در انتظار سری 7 مخصوص

BMW-7-Series-V12-Bi-Turbo-Edition-2[6]

بی‌ام و هم از آن دسته از خودروسازانی است که به بازار آمریکا و به خصوص اروپا علاقه زیادی ندارد آن هم به دلیل بحران و فروش کم محصولاتش در این مناطق.حال بی‌ام و بازار ژاپن راهدف قرار داده است و سعی دارد نمایندگی‌های خود را در این کشور افزایش دهد همچنین برای جذب مشتری بی‌ام و نسخه ای جذاب از سری 7 را برای بازار ژاپن آماده کرده است.

BMW-7-Series-V12-Bi-Turbo-Edition-3[6]

BMW-7-Series-V12-Bi-Turbo-Edition-8[2]

BMW-7-Series-V12-Bi-Turbo-Edition-7[2]

این سری Bi-TURBO نام گذاری شده است و یک نمونه تیونینگ شده سری 7 هم محسوب می‌شود،این تیونینگ توسط بخش M بی‌ام و آماده شده است.

برای این خودرو موتور 12 سیلندر به همراه دو توربو در نظر گرفته شده است که می‌تواند 554 اسب بخار قدرت و 550 پوند فوت گشتاور تولید کند.

BMW-7-Series-V12-Bi-Turbo-Edition-4[6]

هنر M کاملاً در این خودرو آشکار است سپر های جدید،رینگ‌های آلومینیومی 21 اینچی ، اگزوز های دوقلو و جلو پنجره مشکی رنگ از ویژگی‌های جدید ظاهری این خودرو است که چهره ای نو به خودرو بخشیده است.

BMW-7-Series-V12-Bi-Turbo-Edition-6[2]

BMW-7-Series-V12-Bi-Turbo-Edition-5[6]

داخل خودرو هم به گونه ای متحول شده است،صندلی‌های این خودرو با رنگ صدفی و دوخت قرمز تزئین شده‌اند، چرم صندلی‌ها از جنس ناپا می‌باشد.سیستم Idrive هم یک سیستم جدید است که روی این نسخه کار گذاشته شده است.همچنین سیستم صوتی حرفه ای bang and olufsen این خودرو با 16 بلندگو می‌تواند تا 1200 وات تولید کند.

از این خودرو تنها 52 عدد ساخته خواهد شد که قیمت آن حدود 222 هزار دلار برآورد شده است که تنها ژاپنی‌ها می‌توانند آن را سفارش دهند.بی ام و حتی می خواهد یک سری5 مخصوص هم برای ژاپن رونمایی کند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *