ب‌ام‌و سری7 با طعم منصوری

ب‌ام‌و سری7 با طعم منصوری

ب‌ام‌و سری7 با آن اتاق وسيع و لوكس و امكانات فوق العاده بیشمارش، دركنار قدرت و سرعت كم‌نظير و طراحى وزين و پيشرو، يك انتخاب بى‌رقيب براى مديران عالى رتبه ( و البته جوان! ) و پيشتاز در دنياى كسب‌وكار به شمار مى‌رود. حتى در جابه‌جايى مقامات ارشد نيز رقيب جديد ديپلماتيك براى مرسدس‌بنز محسوب مى شود. حال اگر يكى از اين مشتريان عالى رتبه بخواهد شخصا ب‌ام‌و سرى‌هفت خود را براند و ارتقايى هم در ظاهر و عملكرد آن ايجاد كند كجا باید برود؟!

BMW 2011 760Li by Mansory
BMW 2011 760Li by Mansory

منصورى براى چنين مشتريانى يك پيشنهاد ويژه دارد. تیون منصوری بر روی 760Li مدل 2011 ، شامل انحناهاى هميشگى و یا الياف كربن روى كاپوت نيست، بلكه دوسپر تهاجمى و تغييريافته در نماى جلو و عقب اصلى‌ترين گزينه‌هاى ارتقا بوده‌اند كه خدشه‌اى به كلاس این لوکس بزرگ وارد نمى سازند.

سپر جلو داراى ورودى‌هاى بزرگ‌تر هوا و يك رديف LEDروزنماست؛ به علاوه اینکه جلوپنجره از الياف‌كربن ساخته شده است و اسپويلر كربنى زير سپر نيز فراموش نشده!

BMW 2011 760Li by Mansory
BMW 2011 760Li by Mansory

نماى عقب جذاب‌تر و هيجان انگيزتر است؛ يك ديفيوزر كه در دوطرف آن، دو سراگزوز فولادين ذوزنقه اى بر روى هم قرار گرفته اند و تعبیه یک باله سقفی و يك اسپويلر در انتهاى درب صندوق که تماما از فیبرکربن ساخته شده تنها تفاوت‌های این خودرو با نمونه استاندارد آن است. رينگ‌های نقره‌اى براق22 اینچی با طرح هشت پرجفتى، براى تحمل شتاب و سرعت فوق العاده ب‌ام‌و منصورى آمادگى كامل دارند.

BMW 2011 760Li by Mansory
BMW 2011 760Li by Mansory

تيونر با انجام تغييراتى، قدرت خروجى اين خودروى 12سيلندر شش لیتری را از كمتر از 500 اسب بخار در حالت استاندراد به بیش از 640 اسب افزايش و بيشينه گشتاور آنرا نيز به عدد 920 نيوتن متر رسانده است. بدين ترتيب، شتاب صفرتا 100 سنگين‌ترين سدان ب‌ام‌و به رقم حيرت انگيز 4,2 ثانيه رسيده كه حدود 0,4 ثانيه كمتر از مدل استاندارد خود است.

BMW 2011 760Li by Mansory
BMW 2011 760Li by Mansory

در بخش تريم داخل شاهد يكى از ظريف ترين تيون هاى منصورى هستيم. استفاده نه چندان گسترده از الياف كربن براى ايجاد تمايزاتى كوچك در فرمان هيدروليك، داشبورد و كنسول خودرو، پدال‌های آلومينيومى، LEDهای تعبیه شده در زير پاى راننده و همچنین كف‌پوش‌هاى جديد ازجمله اقدامات منصورى براى تغییرات داخلی خودرو است.

اگر همچنان مشتاق شنیدن مابقی جزئیات آن هستید، با پرداخت مبلغ 294,000 دلار، منصوری سایر ویژگی‌های آن را به شما خواهد گفت!

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *