حضور قدرتمند محصولات فیات-کرایسلر در بین بدترین خودروهای سال!

حضور قدرتمند محصولات فیات-کرایسلر در بین بدترین خودروهای سال!

کانسومر ریپورتز در کنار معرفی بهترین خودروهای حال حاضر بازار در هرسال، خودروهایی که کمترین امتیاز در هریک از 10 دسته‌بندی را کسب کرده‌اند را هم معرفی می‌کند؛ اما لیست بدترین خودروهای سال 2017 کانسومر ریپورتز اصلاً خبر خوبی برای گروه FCA یا فیات-کرایسلر نیست چراکه در بین 10 خودرو بد سال، چهار خودرو از محصولات این گروه خودروسازی آمریکایی-ایتالیایی هستند.

maserati_ghibli_au-spec_30

chrysler-200-2015-04

پس از انجام آزمایش‌ها و بررسی فاکتورهای قابلیت اطمینان، رضایت خریداران و ایمنی، فیات 500L به‌عنوان بدترین خودروی کامپکت انتخاب شد؛ اما FCA با خودروی دیگری هم در لیست بدترین‌های امسال حضور دارد و آن کرایسلر 200 به‌عنوان بدترین سدان مید سایز یا متوسط است که البته چندی است تولید آن متوقف شده است؛ اما مصائب فیات-کرایسلر به اینجا ختم نمی‌شود چراکه دوج جورنی کمترین امتیاز را در بین SUVهای خانوادگی کسب نمود و مازراتی گیبلی هم به‌عنوان بدترین سدان لوکس مید سایز انتخاب شد.

fiat-500l-2013-trekking

dodge-journey-2011-03

اما از FCA که بگذریم، شرکت بعدی که در لیست بدترین خودروهای سال کانسومر ریپورتز حضور پررنگی دارد، میتسوبیشی با دو نماینده است. امسال مدل میراژ در بخش خودروهای ساب‌کامپکت و مدل i-MiEV در بخش خودروهای الکتریکی به دلیل سواری، هندلینگ و فضای داخلی انتقاد برانگیز، به‌عنوان بدترین خودروهای سال انتخاب شدند.

mitsubishi_i_miev_eu-spec_1

mitsubishi-mirage-2017-02

در بخش وانت‌های متوسط نیز تویوتا تاکوما به دلیل کسب کمترین امتیازات در بحث قابلیت اطمینان و رضایت پایین خریداران، بدترین خودرو لقب گرفت؛ اما نکتهٔ تعجب آورد در لیست امسال کانسومر ریپورتز، انتخاب مرسدس بنز CLA به‌عنوان بدترین خودروی بخش سدان‌های لوکس است. هرچند مرسدس بنز همواره به‌عنوان برندی سطح بالا شناخته می‌شود اما کانسومر ریپورتز می‌گوید CLA غیرقابل‌اعتماد بود و سواری پالایش نشده‌ای دارد.

mercedes-benz-cla-class-201

و درنهایت در بخش SUVها نیز امسال لندروور دیسکاوری اسپرت در قسمت SUVهای کامپکت لوکس و کادیلاک اسکالید در بخش SUVهای بزرگ لوکس به‌عنوان بدترین‌ها انتخاب شدند.

land-rover-discovery-sport

cadillac-escalade-2015-10

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *