فیات-کرایسلر برنامه‌ای برای رونمایی خودرو در دیترویت ندارد

فیات-کرایسلر برنامه‌ای برای رونمایی خودرو در دیترویت ندارد

برای نخستین بار از سال ۲۰۱۰ تاکنون، گروه خودروسازی فیات-کرایسلر هیچ برنامه‌ای برای معرفی از یک مدل جدید یا فیس‌لیفت در نمایشگاه خودروی دیترویت ندارد. به‌جای این کار آن‌ها قصد دارند تا کنفرانس مطبوعاتی خود را در نمایشگاه CES برپا کنند.

fca-no-new-cars-detroit-show-1

تا بدین لحظه، هنوز مشخص نیست که فیات کرایسلر چه چیزی را روز سوم ژانویه در نمایشگاه CES رونمایی خواهد کرد، هرچند برخی‌ها گمانه‌زنی می‌کنند که موضوع کنفرانس مطبوعاتی آن‌ها جیپ گرند چروکی ۲۰۱۸ یا یک به‌روزرسانی فنی مهم مانند موتور ۲٫۰ لیتری هاریکین که مدت‌هاست همه انتظارش را می‌کشند خواهد بود.

fca-no-new-cars-detroit-show-2

طبق ادعای اتونیوز فیات کرایسلر همچنین می‌تواند از این فرصت برای به‌روزرسانی مینی‌ون‌های خودران پاسیفیکا خود استفاده کند که برای نمایشگاه CES که بیشتر به خلاقیت‌ها و نوآوری‌های صنعت خودرو می‌پردازد منطقی‌تر است.

2017-chrysler-pacifica-hybrid-headlamp

فیات همچنین در نمایشگاه CES امسال در لاس‌وگاس از سیستم‌های اطلاعات سرگرمی جدید و همچنین جدیدترین پیشرفت‌های سیستم خودران خود رونمایی خواهد کرد. هرچند بدون دریافت تأییدیه از سخنگوی فیات-کرایسلر، فقط می‌توانیم گمانه‌زنی کنیم که آیا آن‌ها نیز چنین استراتژی‌ای در پیش خواهند گرفت یا نه.

fca-no-new-cars-detroit-show-6

نمایشگاه CES روز سه‌شنبه، سوم ژانویه ۲۰۱۷ در شهر لاس‌وگاس به روی اهالی رسانه بازگشایی خواهد شد.

fca-no-new-cars-detroit-show-3

منبع: carscoops

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *