جزئیات رسمی جانشین مک لارن 650S

جزئیات رسمی جانشین مک لارن 650S

نسل دوم و جدید سوپراسپورت مک لارن که با کد P14 شناخته می‌شود به عنوان جانشین مستقیم 650S کوپه انجام‌وظیفه خواهد کرد. این شرکت بریتانیایی امروز اولین جزئیات از سوپرکار جدید خود را منتشر کرد. خودروی جدید مک لارن از ساختار بدنه‌ی فیبر کربنی سود خواهد برد که نه تنها وزن کمتری دارد بلکه استحکام خودرو را نیز افزایش می‌دهد.

mclaren-p14-spy-photo

بدون وجود هرگونه مایع وزن خالی خودرو به 1283 کیلوگرم می‌رسد که نسبت به 650S حدود 18 کیلوگرم سبک‌تر بوده و مک لارن می‌گوید این خودرو در کلاس خود سبک‌ترین نمونه خواهد بود. جدای از رژیم غذایی شدید، اولین خودرو از 15 نسخه‌ی تولیدی جدید به منظور افزایش هندلینگ و پایداری مرکز ثقل پایین‌تری خواهد داشت.

mclaren-p14-spy-photo2

تنها این موضوع نیست زیرا دسترسی به کابین جانشین 650S به لطف ورودی پهن‌تر آن و رکاب‌های جانبی کم ارتفاع‌تر آسان‌تر خواهد بود. مک لارن می‌گوید این خودرو میدان دید اطراف فوق‌العاده‌ای خواهد داشت بنابراین کاربرد آن در رانندگی‌های روزمره افزایش خواهد یافت. با پرداخت هزینه‌ی اضافی خریداران خواهند توانست از لیست آپشن ها گزینه‌ی “مونوکیج نمایان” را انتخاب کنند که در داخل ستون‌های A ظاهر فیبر کربنی را به نمایش می‌گذارد.

mclaren-monocage-ii-body-structure

هنوز جزئیات رسمی مربوط به قوای محرکه‌ی خودرو اعلام نشده‌اند اما احتمالاً این خودرو از پیشرانه‌ی 8 سیلندر بای توربوی تکامل یافته سود خواهد برد. مهندسان مک لارن به احتمال زیاد این پیشرانه‌ی 3.8 لیتری را بازنگری خواهند کرد. پیشرانه‌ی یاد شده در مدل 650S قدرت 650 اسب بخاری و گشتاور 678 نیوتون متری دارد. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه خودروی موردبحث نام 720S را به خود خواهد گرفت که می‌تواند بر قدرت 720 اسب بخاری خودرو دلالت نماید. بهتر است برای ارائه‌ی جزئیات رسمی دراین‌باره صبر کرد.

2018-mclaren-p14-spy-photo

2018-mclaren-p14-spy-photo2

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *