ترامپچی GE3، تونل چینی‌ها برای ورود به آمریکا

ترامپچی GE3، تونل چینی‌ها برای ورود به آمریکا

در ادامه‌ی معرفی در نمایشگاه خودروی نیویورک به عنوان خودرویی مفهومی، اولین تصاویر نسخه‌ی تولیدی گک ترامپچی GE3 منتشر شده است.

trumpchi-ge3a

این خودرو در نمایشگاه خودروی شانگهای که در ماه آوریل برگزار خواهد شد به عموم معرفی خواهد شد و در ابتدا فقط در بازار چین به فروش خواهد رفت. هرچند گک برنامه‌هایی برای عرضه‌ی این خودرو در آمریکا نیز دارد اما یک تغییر واضح خواهد داشت: حذف نام ترامپچی.

trumpchi-ge3-1

در بازار چین، خودروی یاد شده نشان بزرگ ترامپچی را در بخش عقب دارد اما زمانی که کانسپت GE3 را در نیویورک دیدیم این نشان حذف شده بود. نام ترامپچی شباهت زیادی با نام رئیس‌جمهور آمریکا یعنی دونالد ترامپ داشته و بنابراین برای جلوگیری از تداعی و تشابه این دو نام شاهد حذف نشان ترامپچی در آمریکا خواهیم بود.

2018-gac-trumpchi-ge3-front-three-quarter

2018-gac-trumpchi-ge3-rear-three-quarters

زمانی که به مدل‌های مفهومی و تولیدی GE3 نگاه می‌کنیم تفاوت‌های زیادی را نمی‌بینیم. از جمله واضح‌ترین تفاوت‌های این دو خودرو می‌توان به چراغ‌های عقب ساده شده و نبود تریم آبی روشن در مدل تولیدی اشاره کرد.

2018-gac-trumpchi-ge3-interior-1

در چین، ترامپچی GE3 منحصراً با قوای محرکه‌ی 177 اسب بخاری عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این پیشرانه در نسخه‌ی مخصوص آمریکا نیز وجود خواهد داشت یا خیر.

2018-gac-trumpchi-ge3-front-interior

2018-gac-trumpchi-ge3-rear-interior-seats

2018-gac-trumpchi-ge3-taillight

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *