با Arrow Smart-Kart آشنا شوید؛ ماشین کارتینگ هوشمند برقی برای کودکان

با Arrow Smart-Kart آشنا شوید؛ ماشین کارتینگ هوشمند برقی برای کودکان

Tony Fadell یکی از بنیانگذاران Nest است، استارتاپی که با عرضه ی ترموستات هوشمند برای منازل موفقیت چشمگیری را تجربه کرد و به همین دلیل توسط گوگل خریداری شد. اما آقای Fadell تصمیم دارد فعالیت در حوزه های متنوعی را تجربه کند و بر همین اساس مدتی پیش Actev Motors را برای تولید خودروهای الکتریکی کارتینگ Arrow Smart-Kart برای کودکان تاسیس کرد. لغت هوشمند در نام این خودروهای کوچک به وجود ویژگی هایی مثل GPS و وای-فای باز می گردد که والدین به لطف آنها می توانند با استفاده از اپلیکیشن geofence فعالیت فرزند خود را تحت نظر داشته و مواردی مثل سرعت یا محدوده ی مجاز را برای خودرو مشخص نمایند. با این اپلیکیشن امکان متوقف کردن خودرو با یک دکمه برای کاربر در نظر گرفته شده و علاوه بر آن ماشین کارتینگ به حسگر مجاورت یا proximity مجهز شده تا رانندگی کودک در شرایطی کاملاً امن صورت گیرد. کودکان بین 5 تا 9 سال مخاطبان اصلی ماشین های کارتینگ Arrow خواهند بود اما امکان سواری گرفتن از خودرو در سنین بالاتر نیز وجود خواهد داشت.

همچنین بد نیست بدانید امکان شخصی سازی خصوصیات دستگاه نیز مثل خودروهای فرمول یک وجود دارد و به لطف آن می توانید باتری با ظرفیت بالاتر را مورد استفاده قرار دهید یا کیت مخصوص دریفت کردن را برای فعال شدن کن بلاک درون کودک خود روی ماشین نصب نمایید. به دست آوردن چنین خصوصیاتی اما چندان هم کم هزینه نخواهد بود، چرا که قیمت 600 دلار برای پیش خرید ماشین های Arrow در نظر گرفته و این میزان پس از عرضه در اوایل تابستان تا 1000 دلار افزایش خواهد یافت.

Tony Fadell در مصاحبه با فوربس می گوید این خودروها صرفاً برای تفریح کودکان خانواده های مرفه ساخته نشده و قرار است بچه ها را در سنین کم با خودروهای الکتریکی و عملکرد آنها آشنا نماید و همین موضوع، می تواند احتمال انتخاب یک خودروی برقی در سنین بزرگسالی این افراد را افزایش دهد. در پایان از شما دعوت می کنیم ویدیوی معرفی ماشین کارتینگ هوشمند Arrow Smart-Kart را مشاهده کنید، محصولی که به گفته ی سازنده احتمال دارد به زودی در نسخه های مناسب بزرگسالان نیز ساخته شود.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *