استون مارتین ویژن 8 یک ونتیج V8 آینده‌نگرانه

استون مارتین ویژن 8 یک ونتیج V8 آینده‌نگرانه

با هدایت اندی پالمر، استون مارتین فصل جدیدی را در تاریخ شرکت شروع کرده و تلاش دارد نه تنها با برندهای خاص‌تر رقابت کند بلکه کارایی مدل‌های خود را نیز بهبود بخشد.

aston-martin-vision-8-03

بهترین مثال این فلسفه استون مارتین AM-RB 001 است، یک هایپرکار هیبریدی که با همکاری استون و ردبول توسعه یافته است. 001 تلاش داشته تا همه‌ی جنبه‌های خودروهای جاده‌ای را بازتعریف کند و شاید مک لارن F1 زمان خود باشد.

aston-martin-vision-8-04

پس از عرضه‌ی این خودرو در اواخر دهه‌ی میلادی جاری، استون مارتین قصد دارد تا سوپرکار پیشرانه وسطی را تولید نماید. درحالی‌که هیچ‌کسی اطلاعاتی درباره‌ی ظاهر این خودرو ندارد، Costas Phouphoullides سوپرکار آینده‌ی استون را در خیالات خود تصور کرده و رندرهایی را با نام ویژن 8 تدارک دیده است.

aston-martin-vision-8-08

در کل ویژن 8 فاقد اکثر مشخصه‌های معمول استون مارتین در بحث طراحی است. البته هنوز جلوپنجره‌ی خاص استون به همراه خیز کاپوت از مدل DB11 الهام گرفته شده‌اند. در بخش عقب شاهد چراغ‌های LED هستیم که طراحی آینده‌نگرانه‌ای دارند.

aston-martin-vision-8-01

از دیگر بخش‌های مهم طراحی این رندرها می‌توان به شیشه‌ی جلو متصل شده به پنجره‌های کناری، چراغ‌های جلو با فرمی غیرمعمول و نبود شیشه‌ی عقب اشاره کرد.

Autodesk VRED Design 2016 SR1_SP5

آیا استون مارتین‌های آینده شبیه این خودرو خواهند بود؟ چه کسی می‌داند؛ اما اگر این اتفاق رخ دهد انتقادی از جانب ما متوجه استون نخواهد بود!

aston-martin-vision-8-02

aston-martin-vision-8-07

aston-martin-vision-8-06

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *