اختصاصی پدال: یک بار دیگر فرودگاه قلعه مرغی پس از فاصله ای نزدیک به دو ماه میزبان مسابقات درگ بود . این دوره تیم اجرایی CarxR بر خلاف دوره های قبل که با هیئت استان تهران همکاری داشت ، مسابقات را زیر نظر فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری کشور برگزار کرد . البته این حرکت به معنی عدم همکاریتیم اجرایی CarxR با هیئت استان تهران نیست ، چراکه مسابقه درگ در تاریخ 10 آذر مجددا زیر نظر هیئت استان تهران برگزار خواهد شد .
در مسابقات 26 آبان همانند سابق خودروهایی در چهار کلاس ریس استریت ، 6 سیلندر و 8 سیلندر اتمسفریک ، کلاس GT و کلاس Super GT حضور داشتند تا در هوای دلچسب پاییزی به رقابت بپردازند . اما یک نکته ی قابل تامل تعداد کم شرکت کنندگان بود ! بطوریکه در کلاس جی تی تنها 3 خودرو و در کلاس سوپر جی تی 4 خودرو حضور داشتند . در دو کلاس دیگر هم شرکت کنندگان نسبت به دوره ی قبل که ما در آن حضور داشتیم کمتر بودند .
اما جدا از این مورد باید به موارد مثبتی اشاره کرد که با تلاش مسئولین مسابقات تحقق یافتند . از جمله ی این موارد می توان به نظم حاکم بر مسابقات ، بهبود نحوه ی برگزاری و عملیاتی شدن تابلوی دیجیتالی ثبت رکورد اشاره کرد . در روز مسابقه هر شرکت کننده تنها می توانست یک همراه با خود بیاورد و تایمگیری بگونه ای بود که ابتدا همه ی کلاس ها تایم اول خود را ثبت می کردند و پس از ثبت تایم اول همه ی کلاس ها به سراغ تایم دوم می رفتند ، رعایت همین نکات بدون شک نقشی اساسی در کنترل نظم هنگام برگزاری مسابقات داشت. و سرانجام نزدیک ساعت 11 پس از توضیحات آقای دلجو در مورد سیستم جدید چراغ استارت مسابقات آغاز شد .
**** کلاس ریس استریت ****
در این کلاس 10 خودرو حضور داشتند که رقابت عمده مثل همیشه بین پرایدها و گلف ها بود . این بار گلف توانست رقیب سرسخت خود را پشت سر بگذارد و به مقام قهرمانی دست یابد . نتایج سه نفر اول در این کلاس به شرح زیر می باشد :
# مقام اول : محمد رفان با خودروی گلف و زمان 15.02 ثانیه.
# مقام دوم : حسین حجتی با خودروی پراید و زمان 15.08 ثانیه.
# مقام سوم : هومن هوتن با خودروی گلف و زمان 15.21 ثانیه.
**** کلاس 6 سیلندر و هشت سیلندر اتمسفریک ****
رقابت عمده در این کلاس بین آلمانی ها و آمریکایی هاست . باز هم خودروهای نسل قدیم آمریکایی با خودروهای نسل جدید آلمانی به رقابت با یکدیگر پرداختند . یکی از زیباترین مسابقات در این کلاس میان دو مدعی اصلی ، امیر معمار با خودروی بیوک و کارن مگر دومیان با خودروی ب ام و برگزار شد . نتیجه ی این رقابت دیدنی برتری بیوک بود که این برتری قهرمانی امیر معمار را نیز در پی داشت .
نتایج سه نفر اول در این کلاس به شرح زیر می باشد :
# مقام اول : امیر معمار با خودروی بیوک و زمان 13.68 ثانیه.
# مقام دوم : کارن مگر دومیان با خودروی ب ام و و زمان 13.73 ثانیه.
# مقام سوم : مهدی تاجیک با خودروی پونتیاک و زمان 15.06 ثانیه.
**** کلاس GT ****
در این کلاس مزدا 323 توربو ، پژو 205 توربو ویک آئودی TT زیبا حضور داشتند اما متاسفانه حضور تنها سه خودرو در این کلاس ، از هیجان رقابت کم کرده بود ، چرا که بالاخره با هر رکوردی برروی سکو می رفتند . نتایج این بخش در غیاب سایر مدعیان به شرح زیر می باشد :
# مقام اول : مهدی گزستانی با خودروی مزدا 323 و زمان 14.21 ثانیه.
# مقام دوم : حسین حجتی با خودروی 14.27 ثانیه و زمان 14.27 ثانیه.
# مقام سوم : مرتضی شادفرخ با خودروی آئودی و زمان 15.13 ثانیه.
**** کلاس Super GT ****
این بار هم این کلاس یک سورپرایز داشت . سورپرایزی از ستاره ی آسمان آلمان ، مرسدس بنز .
CL63 AMG با حمایت تیم جواهری آمده بود تا شاید بتواند این بار سلطه ی پانامراها را پایان ببخشد اما علی رغم عملکرد خوبش در این امر ناکام ماند . دیگر خودروی این کلاس گلف 6 سیلندر اتمسفریک بود که نتایجش در مقایسه با رقبای با عظمتش زیاد به چشم نمی آمد.
مطمئنا زیباترین درگ 26 آبان بین پورشه پانامرا و مرسدس بنز CL 63 AMG بود .
نتایج این کلاس به شرح زیر است که رکورد زیر 12 ثانیه ی پانامرا قابل توجه می باشد :
# مقام اول : مسعود علیزاده با خودروی پورشه و زمان 11.83 ثانیه.
# مقام دوم : مهدی جواهری با خودروی مرسدس بنز و زمان 12.31 ثانیه.
# مقام سوم : نوید مردانی با خودروی پورشه و زمان 12.72 ثانیه.
در پایان با اهدای جام های قهرمانی از نفرات برتر تقدیر شد .
جا دارد اینجا از جناب آقای دلجو و همکارانشان که همیشه در تلاشند تا مسابقات به بهترین نحو برگزار شود خسته نباشید بگویم و از شما همراهان همیشگی پدال بابت هرگونه کمی و کاستی در گزارش پوزش بطلبم .