1163 اسب سرکش در قلب زنوو TS1 GT جدید!

1163 اسب سرکش در قلب زنوو TS1 GT جدید!

هایپرکار ویژه و تولید محدود زنوو که دارای قدرت 1163 اسب بخاری و گشتاور 1100 نیوتون متری خواهد بود آماده‌ی حضور در نمایشگاه ژنو 2017 است.

zenvo-ts1-gt-official-1

این خودروساز دانمارکی تصویر رسمی TS1 GT را مدتی پیش رونمایی کرده و در آن شاهد بالچه‌ی فیبرکربنی جلویی زیبایی هستیم.

zenvo-ts1-gt-official-5

در همین تصویر همچنین می‌توانیم رنگ آبی زیبا برای بدنه و رینگ‌های مات سفارشی با پوشش مرکزی مشکی و لبه‌هایی مشکی را ببینیم.

zenvo-ts1-gt-official-3

زنوو جدای از انتشار تصاویر رسمی این هایپرکار، گفته که گیربکس 7 سرعته اسپورت TS1 GT دارای پیکربندی خاص دنده‌ها است به گونه‌ای که هر تعویض در 40 میلی‌ثانیه صورت می‌گیرد. قلب تپنده‌ی خودرو از نوع 8 سیلندر 5.9 لیتری توئین سوپرشارژر است و دارای ساختار آلیاژی فوق سبک، میل‌لنگ مخصوص و اینترکولر هوا به هوا می‌باشد.

zenvo-ts1-gt-official-2

شایعاتی وجود دارند مبنی بر اینکه TS1 GT می‌تواند به حداکثر سرعت 402 کیلومتر در ساعت برسد اگرچه که TS1 عادی که در نمایشگاه سال پیش ژنو رونمایی شد سقف سرعت محدود شده‌ی 375 کیلومتر در ساعت را داشت و شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت آن در 2.8 ثانیه ثبت می‌شد.

zenvo-ts1-gt-official-4

طراحی خودرو با توجهی ویژه به عبور عالی جریان هوا و تولید نیروی رو به پایین صورت گرفته است. با نگاهی دقیق‌تر می‌فهمیم که قوس چرخ‌ها خطوط تیزی داشته و سقف، خط کمر و ورودی‌های هوایی کناری اتصالی عضلانی و ارگانیک را تشکیل داده‌اند که طبق گفته‌ی زنوو انعکاسی دراماتیک از این کمپانی است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *