۹۹۷ کاررا اس بهترین انتخاب برای ورود به دنیای پورشه

۹۹۷ کاررا اس بهترین انتخاب برای ورود به دنیای پورشه

اگر تاکنون چیزی در این مورد نشنیده‌اید، قیمت پورشه ۹۱۱ هایی که از سیستم خنک‌کننده هوا بهره می‌برند در چند سال گذشته سر به فلک کشیده است. کار حتی به‌جایی رسیده است که دیگر نمی‌توان یکی از این خودروها در بازار برای خرید پیدا کرد. این بدین معنی است که به‌زودی قیمت خودروهایی که از سیستم خنک‌کننده آبی استفاده می‌کنند افزایش خواهد یافت. درحالی‌که ما هنوز فکر می‌کنیم که نسل خودروهای نه‌چندان محبوب ۹۹۶ هنوز از ارزش بالایی برخوردار هستند، ولی سری ۹۹۷ بهترین انتخاب برای کسی است که برای نخستین بار قصد دارد پورشه سوار شود.

997-carrera-s

به‌طور خاص، ۹۹۷ کاررا اس می‌تواند تنها انتخاب خوب برای کسی باشد که اولین بار می‌خواهد وارد بازی پورشه شود. چرا؟ خوب، اگر شما ۹۱۱ ای می‌خواهید که قیمتی حدوداً ۴۰ هزار دلاری داشته باشد و بتوان از آن در رانندگی روزانه استفاده کرد، این تنها گزینه شما خواهد بود. مدل GT۳ درحالی‌که یک خودروی بهتر و قوی‌تر و درعین‌حال گران‌تر می‌باشد، برای رانندگی روزانه خیلی مناسب نیست.

porsche-911-carrera-2006

C۲S تقریباً تجربه‌ای مشابه GT۳ را البته به قیمتی کم‌تر در اختیار شما خواهد گذاشت؛ و شما مالک یک ۹۱۱ خواهید بود. یک پورشه ۹۱۱ واقعی چه چیزی بهتر از این؟

[دانلود ویدئو] منبع: roadandtrack

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *