کیا ریو مدل 2012

کیا ریو مدل 2012

مدل کوچک و دوست داشتنی کیا در بازار ایران، یعنی ریو که این روزها با مشکلات تولید و واردات نیز مواجه است، برای سال 2012 با لباسی برازنده تر به بازارها خواهد آمد. این خودرو با افزایش جزئی اندازه (حدود 2 سانت در طول و عرض و 7 سانتی متر در فاصله بین دو محور جلو و عقب) و چهره ای اسپرت و جوانانه، می آید تا بازارهای کیا را در این کلاس تضمین نماید.

کیا ریو هاچ بک مدل 2012
کیا ریو هاچ بک مدل 2012

ریو جدید که به Rio5 هم مشهور است، در مدلهای هاچ بک و صندوقدار عرضه می شود. در حالیکه تفاوتهایی در طراحی و ظاهر این مدلها با یکدیگر مشاهده می شود. چراغها، جلوپنجره، سپرها و درب های خودرو در مدلهای 5 در و 4 در متفاوت می باشند. بنابراین شما در مدل صندوقدار هیچگونه ناهماهنگی در خطوط طراحی مشاهده نمی کنید (برخلاف 206 و مدل SD آن ).

کیا ریو مدل 2012

طراحی کیا در این مدل نیز مشابه سایر مدلهای جدید کیا شده است و می توان گفت که کیا هویتی مخصوص خود با این طرح ایجاد نموده است. المانهایی نظیر چراغها و جلوپنجره و هواکشهای سپرها در بسیاری از مدلهای جدید کیا مشابه گشته اند.

کیا ریو مدل 2012

در بیشتر کشورها کیا ریو با دو موتور کم مصرف دیزلی ارائه می شود که نمونه های 1.1 و 1.4 لیتری خواهد داشت. یک موتور 1.6 ایتری GDI (Gasoline Direct Injection) هم به توان 135 اسب بخار و گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک برای آن در نظر گرفته شده است. مصرف سوخت موتور اخیر بین 5.8 تا 7.8 لیتر در صد کیلومتر می باشد.

کیا ریو مدل 2012

یک سیستم ISG نیز برای آن ساخته شده که زمانیکه اتوموبیل حرکت نمی کند (مثلاً در ترافیک) موتور خودبه خود خاموش می شود و زمانیکه پایتان را روی پدال گاز می فشارید دوباره روشن می شود. بدین ترتیب مصرف سوخت آن نیز کاهش چشمگیری می یابد.

کیا ریو مدل 2012

مدلهای سه درب اسپرت در بهار سال 2012 به بازار عرضه می شوند. سایر مدلها نیز در سال 2011 وارد بازارهای اروپا و آمریکا خواهند شد.

کیا ریو مدل 2012

از قیمت و شرایط عرضه در ایران نیز به محض اطلاع در همین سایت، خبر رسانی خواهیم کرد.

کیا ریو مدل 2012

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *