کراس‌اوور کامپکت کادیلاک XT3 سال 2018 به بازار می‌آید

کراس‌اوور کامپکت کادیلاک XT3 سال 2018 به بازار می‌آید

رئیس کادیلاک آقای «Johan de Nysschen» به مطبوعات گفته است که این شرکت کراس‌اووری کوچک‌تر از XT5 کنونی را در اواسط سال 2018 معرفی خواهد کرد. این مدل که XT3 نام خواهد داشت، تنها یکی از کراس‌اوور/SUVهای جدیدی است که کادیلاک قصد دارد در آینده به سبد محصولات خود اضافه کند. رئیس کادیلاک دراین‌باره گفته است:

«هم‌اکنون بخش اصلی ترکیب فروش در بین سبد محصولات ما را دو مدل XT5 و اسکالید تشکیل داده‌اند؛ بنابراین ما قصد داریم با گسترش طیف کراس‌اوور/SUVهای خود، فروش کادیلاک را افزایش دهیم».

cadillac-xt5-2017-1

به گزارش Detroit News، کادیلاک XT3 در کارخانهٔ Fairfax در شهر کانزاس تولید خواهد شد و فروشی بین 25 هزار تا 30 هزار دستگاه در سال برای آن برنامه‌ریزی شده است. پس از معرفی XT3، کادیلاک SUV جدید دیگری را هم جهت پُر کردن شکاف میان XT5 و اسکالید معرفی خواهد کرد درحالی‌که احتمالاً یک کراس‌اوور کوچک‌تر از XT3 نیز در اوایل دههٔ آینده معرفی خواهد شد.

cadillac-escalade-2015-1

Nysschen در ادامه گفته است:

«اگر همچنان محبوبیت و فروش بالای کراس‌اوورها در بازار حفظ شود، عرضهٔ این مدل‌های جدید ما را در موقعیتی قوی قرار خواهد داد اما اگر دوباره خودروهای سدان محبوب شوند، ما در موقعیتی به‌مراتب بهتر و متعادل‌تر قرار خواهیم گرفت».

cadillac-xt5-2017-07

cadillac-escalade-2015-2

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *