پورشه کاین GTS

پورشه کاین GTS

پورشه رسما مدل کاین GTS را رونمایی کرد و از نمایش عمومی آن در نمایشگاه خودروی پکن 2012 خبر داد.

Porsche-Cayenne_GTS_2013
Porsche-Cayenne_GTS_2013

کاین GTS خودرویی با ویژگی های اسپرت، که به منظور پر کردن فاصله بین دو مدل کاین S و کاین توربو راهی بازار می شود.

از تغییرات مهم این مدل می توان به موتور قدرتمندتر ، شاسی محکم تر ، کم شدن ارتفاع نسبت به زمین و تجهیزات اسپرت برای خارج و داخل خودرو اشاره کرد . موتور GTS بر پایه موتور کاین S ساخته شده است ، یک موتور V8 با قدرت 420 اسب بخار که انتقال قدرت موتور را جعبه دنده ی 8 سرعته TRONIC-S با بهره گیری از سیستم start-stop بر عهده دارد.

Porsche-Cayenne_GTS_2013
Porsche-Cayenne_GTS_2013

کاین GTS صفر تا صد را در 5.7 ثانیه می پیماید و طی مدت 13.3 ثانیه به سرعت 160 کیلومتر بر ساعت می رسد . حداکثر سرعت این SUV آلمانی 261 کیلومتر بر ساعت و میزان مصرف سوختش به ازای هر 100 کیلومتر 10.7 لیتر می باشد.

شاسی این خودرو بر اساس استانداردهای آلمان به گونه ای تیون شده که یک رانندگی پویا و هیجان انگیز را به راننده القا کند علاوه براین با استفاده از سیستم مدیریت تعلیق فعال پورشه (PASM) و 24 میلی متر کاهش ارتفاع نسبت به کاین S شاهد پایداری فوق العاده این مدل در جاده ها هستیم.

Porsche-Cayenne_GTS_2013
Porsche-Cayenne_GTS_2013

در نمای بیرون فریم و تریم های سیاه براق ، رکاب های کناری جدید ، آرک های وسیع تر در ناحیه گلگیر و اسپویلر های سقفی دوقلو بیش از هر چیز به چشم می آیند و در داخل کابین مواردی مانند فضای داخلی چرم و ادوات روکش شده با الکانترا و صندلی های جلوی اسپرت با 8آپشن تنظیم که به صورت استاندارد بر روی خودرو قرار دارند ، بیش از هر چیز به چشم می خورد .

کاین GTS با احتساب مالیات بر ارزش افزوده با قیمت 90.774 یورو در جولای 2012 به بازار خواهد آمد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *