پتنت‌های ثبت شده مرموز فراری

پتنت‌های ثبت شده مرموز فراری

فراری در ماه آگوست سال گذشته طراحی تازه‌ای را در اداره‌ی مالکیت‌های فکری اتحادیه اروپا ثبت کرده است اما این طرح‌ها همین امروز منتشر شده‌اند. تا این لحظه اطلاعات بسیار کمی دراین‌باره وجود دارد اما می‌دانیم که این حق ثبت‌ها به فراری تعلق داشته و طراحی آن کار سر طراح فراری یعنی فلاویو مانزونی است.

unknown-ferrari-02

با نگاه به این تصاویر می‌توان گفت با خودروی طراحی شده بر مبنای لافراری کوپه روبرو هستیم اما چراغ‌های جلوی این طرح بسیار متفاوت بوده و نواری نازک از LED ها را دارد. همین داستان در بخش عقبی نیز برقرار است به گونه‌ای که چراغ‌های عقب بسیار نازک بوده و البته ما را تا حدی یاد نوار افقی بوگاتی شیرون می‌اندازد.

unknown-ferrari-05

unknown-ferrari-01

با توجه به ورودی‌های بزرگ در جلو و اسپلیتر گیرا شاید با نسخه‌ی قدرتمندتر لافراری طرف هستیم. سپر عقب این طرح نیز گیراتر از لافراری عادی به نظر می‌رسد و در هر طرف دو خروجی اگزوز بزرگ دیده می‌شوند.

unknown-ferrari-03

unknown-ferrari-04

در پروفایل جانبی شاهد ارتباطی خاص بین گلگیرهای جانبی و ستون‌های A و همچنین ارتباطی گیرا بین گلگیرهای عقب و سقف هستیم. استفاده از آینه‌های جانبی مرسوم به جای دوربین‌های مدرن نشان از آن دارد که بیشتر از اینکه به فکر خودروی کانسپت باشیم، با خودرویی خیابانی طرف هستیم. البته صحبت دراین‌باره هنوز زود است.

unknown-ferrari-12

unknown-ferrari-06

unknown-ferrari-11

unknown-ferrari-07

unknown-ferrari-08

unknown-ferrari-09

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *