پایان تولید موتورسیکلت‌های ویکتوری

پایان تولید موتورسیکلت‌های ویکتوری

دیگر خبری از «ویکتوری‌»‌های جدید نخواهد بود؛ چرا که شرکت صنایع پولاریس که کمپانی مادر «ویکتوری موتورسایکلز» محسوب می‌شود، از توقف عملیات تولید این موتورسیکلت‌ها خبر داده است. کمپانی رقیب «هارلی دیودسون»، در سال‌های اخیر برای حفظ موقعیتش در بازار با مشکلات زیادی دست به گریبان بوده است. اسکات واین (Scott Wine)، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل صنایع پولاریس در این زمینه می‌گوید:

این تصمیم واقعاً برایم فوق‌العاده سخت بود. نهایتاً این تصمیم موجب خواهد شد که شرایط برای هسته استراتژیِ ما، یعنی سرآمد بودن در نوآوری تولید فراهم شود و در همین حال، از رشد و افزایش ارزش سهام در درازمدت اطمینان حاصل گردد.

2017 Victory Octane
2017 Victory Octane

این تصمیم باعث بهبود سوددهی پولاریس و تجارت جهانیِ ما در زمینه موتورسیکلت خواهد شد و اساساً موقعیتِ رقابتی‌مان را در صنعت تقویت می‌کند. تمرکز ما بر روی رشد توأم با درآمد است و در فضایی با منابع محدود، این اقدام باعث می‌شود که منابع خود را برای برند موتورسیکلت‌های پرمیوم و با عملکرد بالای «ایندین موتورسایکلز» و همین‌طور برند نوآورانه «اسلینگ‌شات» صف کنیم.

2017-victory-cross-country

در همین حال، پولاریس اعلام کرده که در پی تعطیلی «ویکتوری»، به نمایندگی‌ها در حذف موجودی کنونی موتورسیکلت‌های این برند کمک خواهد کرد. البته این برند همچنان در طول ۱۰ سال آینده به تأمین قطعات، ارائه سرویس و خدمات مشمول گارانتی به مشتریان خواهد پرداخت.

2017-victory-high-ball-moving

«ویکتوری موتورسایکلز» کار خود را از سال ۱۹۹۷ با معرفی مدل V92C آغاز کرده است؛ موتورسیکلتی که منحصراً برای رقابت با هارلی دیویدسون طراحی شده بود. امّا اولین موتورسیکلت تولیدی «ویکتوری»، از چهارم جولای سال ۱۹۹۸ میلادی پا به عرصه وجود گذاشت.

2017-victory-cross-country-profile

2017-victory-high-ball

در طول ۱۸ سال گذشته، نه‌تنها از منابع‌مان، بلکه از قلب و روحمان در برند «ویکتوری موتورسایکلز» سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و واقعاً به دستاوردی که تیم کمپانی به آن رسیده، افتخار می‌کنیم.

2017 Victory Octane

2017 Victory Octane

victory-octane-launched-we-ve-got-specs-and-a-ton-of-pics_12

victory-octane-launched-we-ve-got-specs-and-a-ton-of-pics_40

منبع: automobilemag

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *