ویدئوی جاسوسی نسل آینده مرسدس بنز GLE کلاس

ویدئوی جاسوسی نسل آینده مرسدس بنز GLE کلاس

طیف وسیع شاسی بلندها و کراس اوورهای ارائه شده توسط مرسدس بنز به این معنی است که همه‌ی خریداران با توجه به علایق و نیازهای خود از محصولات این شرکت استفاده کنند. یک ویدئوی جاسوسی جدید از نسل بعدی GLE کلاس نشان می‌دهد که عطش شاسی بلندها فروکشی ندارد.

mercedes-gle-4-1

مدل دیده شده پوشش‌های استتاری زیادی دارد. در نمای جلو شاهد تسلط ورودی‌های هوای بزرگ بوده و گلگیرها نیز نمایی عضلانی دارند. در پروفایل این خودرو بزرگ‌تر از نسل کنونی بوده و به نظر می‌رسد که کابین جادارتری در انتظار مشتریان خواهد بود. در تصاویر جاسوسی قبلی دیده بودیم که طراحی بخش‌های زیادی از آن از جدیدترین نسخه‌های E و S کلاس الهام گرفته است.

2019-mercedes-benz-gle-prototype-spied-with-production-taillights-exhaust-tips_1

نسل کنونی GLE کلاس در واقع نسخه‌ی تازه شده و تغییر نام یافته‌ی M کلاس است اما نسل بعدی این خودرو از پلتفرم کاملاً جدیدی استفاده خواهد کرد. همچنین با استفاده از ساختار شاسی جدید وزن خودرو نیز کاهش خواهد یافت.

mercedes-gle-5-1

هنوز قوای محرکه‌ای که در این خودرو استفاده خواهند شد به‌صورت یک راز باقی مانده اما از آنجایی که ظاهراً S و E کلاس از پیشرانه‌ی 6 سیلندر خطی جدیدی استفاده می‌کنند، بنابراین این کراس اوور نیز شاید از آن بهره ببرد. این پیشرانه‌ی توربو از استارتر-آلترناتور یکپارچه‌ای استفاده می‌کند که می‌تواند به عنوان سیستم هیبریدی و برای افزایش قدرت در زمانی کوتاه عمل کند. ظاهراً این پیشرانه‌ی 3 لیتری قدرت بیشتر از 408 اسب بخاری و گشتاور 500 نیوتون متری خواهد داشت اما آلایندگی آن کمتر از پیشرانه‌ی 6 سیلندر کنونی خواهد بود.

mercedes-gle-7-1

انتظار می‌رود نسل جدید GLE کلاس در سال 2018 معرفی شده و فروش آن به عنوان مدل 2019 آغاز شود. همچنین نسخه‌ی کوپه‌ی آن نیز به احتمال زیاد یک سال بعدتر عرضه خواهد شد. به علاوه طبق معمول نسخه‌های قدرتمندتر AMG نیز پس از معرفی نسخه‌های استاندارد در دسترس خواهند بود.

[دانلود ویدئو]

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *