وانت وینگل محصول گریت وال و دیارخودرو

وانت وینگل محصول گریت وال و دیارخودرو

بار دیگر محصولی دیگر از بزرگترین تولید کننده خودروهای SUV و پیک آپ چین در ایران مونتاژ خواهد شد. دیار خودرو که با مونتاژ وانتهای Deer پیش از این حدود 4 هزار خودرو را به بازار فرستاده بود، قصد دارد بازار کم تنوع و نسبتا انحصاری وانتها را در اختیار بگیرد.

great wall wingle
great wall wingle

وانتهای تک و دوکابین وینگل (GW Wingle) جدیدترین محصولات مشارکت دیار خودرو با گریت وال می باشند. خط مونتاژ این دو مدل در گلپایگان با ظرفیت اسمی 50 هزار دستگاه برای سال 91 و قابل ارتقا به 100 هزار دستگاه نشان از عزم جدی این شرکت در حضور قوی در بازار تجاری ها دارد.

great wall wingle
great wall wingle

وینگل با موتور چهار سیلندر و گیربکس شش دنده در نوع دو کابین قیمتی حدود 25 میلیون خواهد داشت. قیمت نزدیک به کاپرا می تواند یک خطر برای این خودرو باشد مخصوصا اینکه کاپرا از طراحی بهتر و سابقه بیشتری برخوردار است. موتور 2.4 لیتری بنزینی میتسوبیشی با توان 134 اسب بخار و گشتاور 200 نیوتن متر روی این خودروها نصب می شوند.
امکاناتی مثل کیسه هوای راننده و سرنشین، ترمز ضد قفل، ایموبلایزر و … روی این خودرو قرار دارند. احتمال عرضه این خودرو با موتور دیزلی نیز وجود دارد.

Great Wall Wingle5
Great Wall Wingle5

خودروهای رونمایی شده مربوط به وینگل نسل اول مدل 2006 می باشند. در سال 2010 مدلهای وینگل 5 دو دیفرانسیل با طراحی به مراتب بهتر معرفی شدند. که امیدواریم در ایران هم نمونه های جدیدتر به بازار عرضه شوند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *