نمایشگاه ژنو: بنتلی EXP 12 Speed 6e EV، تصور آینده!

نمایشگاه ژنو: بنتلی EXP 12 Speed 6e EV، تصور آینده!

بنتلی در گردهمایی ژنو امسال با ارائه کانسپت EXP 12 اسپید 6e EV، برداشت خود از سگمنت خودروهای لوکس الکتریکی را به نمایش گذاشت.
این خودروساز اعتقاد دارد که مدل جدید تمامی انتظارات در زمینه کیفیت، بازدهی درخور و کارایی بالا را برآورده کرده و مواردی همچون شتاب‌گیری تند و بی‌دغدغه، شارژ القایی سریع و امکانات پیشرفته را به ‌خوبی باهم درمی‌آمیزد.

bentley-exp-12-concept-geneva-7

bentley-exp-12-concept-geneva-6

آقای وولفگانگ دورهایمر (Wolfgang Durheimer) رئیس بنتلی می‌گوید: EXP 12 مفهومی نشان می‌دهد که بنتلی در حال بنیان یک تعریف جدید در زمینه بهره‌گیری از انرژی الکتریسیته در خودروهای لوکس است که فناوری‌های درجه یک، متریال سطح بالا و روح خاص بنتلی نیز در آن گنجانده می‌شود. این کانسپت همچنین امکان تعامل با مشتریان و دریافت بازخوردهای مختلف و ارزشمند آنان را برای ما فراهم می‌سازد.

bentley-concept-7

bentley-concept-9

bentley-concept-5

bentley-exp-12-concept-geneva-9

داخل اتاق زرق‌وبرق بیشتری به چشم می‌خورد. کنسول وسط تماماً از جنس شیشه بوده و یک صفحه‌نمایش HD از نوع OLED را در خود جای می‌دهد. تمامی کنترل‌های آن‌بورد (Onboard) خودرو مثل سامانه اطلاعات و سرگرمی، رهیاب و سامانه تهویه هوا درون همین نمایشگر گنجانده شده و به‌راحتی قابل دسترسی است. همچنین سرنشین کناری نیز می‌تواند از طریق پنل مجزا و اختصاصی خود سراغ فایل‌های صوتی و تصویری، ایمیل‌ها و موارد سرگرمی برود.

bentley-exp-12-concept-geneva-4

bentley-exp-12-concept-geneva-1

bentley-exp-12-concept-geneva-2

bentley-exp-12-concept-geneva-3

bentley-concept-2

bentley-exp-12-concept-geneva-5

bentley-exp-12-concept-geneva-10

[دانلود ویدئو]

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *