نسخه سیاه واکسهال کورسا

نسخه سیاه واکسهال کورسا

کوچکترین گروه خانواده اوپل-واکسهال می تواند از این پس یک صاعقه سیاه را در اردوی خود پذیرا باشد. قرار دادن یک موتور جدید 1.4 لیتری توربو که می تواند 116 اسب بخار نیرو و 129 پوند فوت گشتاور تولید کند، قدم اول در ساخت این نسخه می باشد.

Vauxhall Corsa Black Edition
Vauxhall Corsa Black Edition

با وجود اینکه ممکن است اعداد قدرت تولیدی برای یک موتور توربو با این حجم ناامیدکننده باشد، اما اوپل بی شک به ظرفیتهای این خودرو هم توجه کرده است. شتاب صفر تا صد 9.7 ثانیه و حداکثر سرعت 195 کیلومتر بر ساعت از تواناییهای نه چندان شگفت کورسای جدید می باشند. این اعداد قابل مقایسه با فورد فیستا Zetec با موتور 1.6 و قدرت 120 اسبی می باشند. اما برای یک خودروی نسخه سیاه چندان جذاب نیستند. مصرف سوخت این مدل 4.57 لیتر در صد کیلومتر و میزان CO2 تولیدی هم 129 گرم در هر کیلومتر می باشد.

چرخهای 17 اینچی آلیاژی و اسپویلرهای جدید، به همراه چراغهای تیره شده جلو و عقب و پنجره های رنگی در بیرون خودرو و در داخل، فرمان چرمی و پدالهای اسپورت و صندلیهای نقه ای رنگ مسابقه ای و کروم دور دریچه های تهویه از تغییرات مشخص این مدل می باشند.
این خودرو در دو مدل 3 و 5 درب و در تیراژ 500 دستگاه تولید خواهد شد و قیمت بالای 16 هزار پوند برای مدل سه در 425 پوند اضافه برای مدل 5 درب را شامل می شود. متاسفانه تاکنون تصاویر بیشتری از این خودرو منتشر نشده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *