نخستین تصاویر جاسوسی از آرونا، دومین کراس‌اوور سئات

نخستین تصاویر جاسوسی از آرونا، دومین کراس‌اوور سئات

پس‌ازاینکه سئات، زیرمجموعهٔ اسپانیای گروه فولکس‌واگن، اولین کراس‌اوور خود را با نام آتکا معرفی کرد، حالا قصد دارد کراس‌اووری کوچک‌تر از آتکا را نیز تولید کند. این خودرو با نام آرونا شناخته می‌شود و به‌تازگی نخستین تصاویر جاسوسی از یک پروتوتایپ در حال آزمایش آن منتشر شده است. گفته می‌شود که سئات قصد دارد در نسل جدید هاچ‌بک ساب‌کامپکت ایبیزا، نسخهٔ استیشن را حذف کرده و این کراس‌اوور جدید را به‌عنوان جایگزینی برای ایبیزا استیشن راهی بازار کند.

seat-arona-3

اگرچه استتار سنگین آرونا موجب شده که جزئیات طراحی آن غیرقابل تشخیص باشد اما انتظار می‌رود طراحی آن تحت تأثیر آتکا و همین‌طور نسل جدید ایبیزا انجام گرفته باشد. آرونا بر روی پلت‌فرم نسل جدید ایبیزا ساخته خواهد شد که قرار است در نمایشگاه ژنو امسال رونمایی گردد؛ اما انتظار نمی‌رود این کراس‌اوور کامپکت تا پیش از پایان سال جاری یا حتی اوایل سال 2018 معرفی گردد.

seat-arona-1

seat-arona-6

seat-arona-12

هرچند بدنهٔ آرونا با ایبیزا متفاوت خواهد بود اما در بخش طراحی داخلی و لیست پیشرانه‌ها احتمالاً به‌طور کامل با ایبیزا مشترک خواهد بود. سئات قصد دارد با آرونا با نیسان جوک و دیگر کراس‌اوورهای کوچک بازار به رقابت بپردازد. این خودرو در کارخانهٔ سئات در بارسلونا ساخته خواهد شد و همان‌طور که اشاره شد دومین کراس‌اوور این شرکت اسپانیایی محسوب می‌شود. شرکتی که سال‌ها غیبتش در این بخش بازار احساس می‌شد.

seat-arona-9

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *