مینی “های گیت” کانورتیبل

مینی “های گیت” کانورتیبل

امروزه مینی در همه جای دنیا خودروی شناخته شده ای است که بعنوان یک ماشین بسیار کوچک و جذاب می تواند توجه جوانان را بخوبی جلب نماید. خودروی محبوب مستر بین، در این چند سال انواع و اقسام مدلهای ویژه و تیون شده را شاهد بوده و مدل 2012 “های گیت” نیز از این جمله می باشد.

Mini Convertible Highgate 2012
Mini Convertible Highgate 2012

رنگ آمیزی خاص خودرو با رنگ شکلاتی تیره و نوارهای آبی باریک در کنار رنگ مشکی گلگیرها و قطعات کرومی براق توانسته اند جلوه ای خاص و با شکوه به این خودرو ببخشند. داخل خودرو با چرم خوش دوخت و پدالهای استنلس استیل و امکاناتی نظیر بلوتوث و اتصال USB و دکمه های روی فرمان و تهویه مطبوع اتوماتیک تجهیز گردیده است. می توانید سقف پارچه ای را باز کرده و همراه دوستانتان یک سفر حداکثر چهار نفره در طبیعت زیبا را هم تجربه کنید!

Mini Convertible Highgate dashboard
Mini Convertible Highgate dashboard

نشان Highgate که در جای جای خودرو از جمله کنار راهنماهای پهلوی خودرو و کنار صندلیها به چشم می خورد، طبق سیاست نامگذاری جدید مینی ها بر اساس نام مناطق تجاری و شیک لندن انتخاب گردیده است.

Mini Convertible Highgate rear
Mini Convertible Highgate rear

این خودرو را می توانید در انواع مینی کوپر (قدرت 122 اسب بخار) و مینی کوپر S (قدرت 135 اسب بخار) و مینی کوپر D ( قدرت 112 اسب بخار) و مینی کوپر SD (قدرت 143 اسب بخار) خریداری نمایید. البته فعلا در ایران باید دور آن را خط بکشید مگر اینکه در یکی از مناطق آزاد ساکن باشید!

Mini Convertible Highgate side
Mini Convertible Highgate side

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *