میتسوبیشی پاجرو 2010

میتسوبیشی پاجرو 2010

میتسوبیشی پاجرو (یا پاژرو یا پاجیرو یا …!)همیشه خودرویی بوده که در طی سالیان تولید خود سطح مطلوبی از توانایی و ارزش را با هم ادغام کرده و بدون تحول شدیدی، همواره در یک سطح به پیش رفته است. در سال 2010 نیز پاجرو همانند مدل قبلی خود اما با اندکی بهبود در کارایی و مصرف ارائه خواهد شد. بنابراین جای تعجب نیست که هیچ شباهتی بین آن و شاسی بلندهای روز دنیا مخصوصاً از نوع کره ای دیده نمی شود و استیل آن هر چه که می گذرد بیشتر به تویوتا لندکروزر و رنجرور شبیه می گردد!

2010 Mitsubishi Pajero

موتور متحول شده توربو دیزل به حجم 3.2 لیتر ، توان 200 اسب بخار و 441 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که نسبت به نیاکانش 25 درصد بهبود را نشان می دهد.

2010 Mitsubishi Pajero

در مورد مدلهای بنزینی، مدلی که به بازار ایران اختصاص داده شده یک نمونه بسیار پرقدرت، با توان 250 اسب بخار می باشد که از یک موتور 3.8 لیتری حاصل می گردد.

Mitsubishi Pajero

تجهیزات این خودرو در سطح بسیار مطلوبی می باشد و شامل گیربکس تیپ ترونیک 5 دنده هوشمند، سیستم انتقال قدرت پیشرفته، سیستم ضد لغزش، سیستم ترمز ABS و EBD ، کنترل سرعت (cruise control)، سنسور باران، سنسور دنده عقب، سقف باز شونده (سانروف)، قفل دیفرانسیل، سیستم ضد سرقت (ایموبیلایزر)، صندلی با روکش چرمی و دارای گرمکن و کلید پنج جهته، تهویه اتوماتیک، سیستم ورود بدون کلید، 8 عدد کیسه هوا و غیره می باشد.

میتسوبیشی پاژرو

Mitsubishi Pajero

قیمت آن برای مدلهای 3 درب از 35 هزار یورو و برای مدلهای 5 درب از 38 هزار یورو آغاز می شوند که این قیمتها برای گیربکس دستی می باشند و در صورت استفاده از گیربکس اتوماتیک حدود هزار دلار نیز گرانتر می شوند. قیمت آن در ایران 79500000 تومان می باشد و توسط گروه بهمن و بصورت تحویل سه ماهه عرضه می گردد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *