مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته

مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته

در دومین آدینهٔ سال 1396 و در روزهای پایانی نوروز بازهم بسان هفته‌های گذشته با مروری بر مهم‌ترین اعداد خودروی هفته با شما هستیم.

20

2019-aston-martin-valkyrie

این تعداد سوپراسپرت‌ها و هایپراسپرت‌هایی است که در لیست گران‌ترین خودروهای قابل خریداری در سال 2017 قرار دارند. در این لیست که آن‌را به‌زودی منتشر خواهیم کرد، همه نوع سوپراسپرتی از آستون‌مارتین والکیِری گرفته تا زِنِوو TS1 و چند خودروی دیگر در بین آن‌ها حضور دارند؛ اما خبر بد اینکه بسیاری از ما پول خرید این ابر ماشین‌ها را نداریم.

14

edd-china

این تعداد سال‌هایی است که مجری، مکانیک و مخترع بریتانیایی، آقای «Edd China» به‌عنوان یک مکانیک در برنامهٔ تلویزیونی Wheeler Dealers از فصل یک تا سیزده کار کرده است؛ اما وی در فصل آیندهٔ این برنامه یعنی فصل چهاردهم با «Ant Anstead» جایگزین خواهد شد. بااین‌حال امیدواریم ببینیم که در آیندهٔ نزدیک Edd به تلویزیون بازگشته است.

9111

2016-porsche-911-r

این مبلغی به یورو است که کارکنان پورشه امسال به‌عنوان پاداش دریافت کرده‌اند. از این رقم مشخص است که این پاداش به خاطر موفقیت فروش اصلی‌ترین محصول این شرکت آلمانی یعنی مدل نمادین و جاودانهٔ 911 پرداخت شده است. از این اسپرت اصیل طی سال 2016 بیش از 237 هزار دستگاه در سراسر جهان فروخته شده و هر دستگاه سود خالصی برابر با 17,250 دلار را برای پورشه به همراه داشته است که رقم چشمگیری است.

700

2018-chevy-corvette-zr1-spy-photo

این مقدار اسب بخاری است که ممکن است در زیر پوستهٔ نسل جدید شورلت کوروت ZR1 کمین کرده باشد. تاکنون چندین بار نمونه‌های در حال آزمایش این سوپراسپرت وحشی آمریکایی دیده شده‌اند اما هنوز اطلاعاتی از مشخصات و حتی پیشرانهٔ آن در دست نیست. بااین‌حال نسل جدید کوروت ZR1 قطعاً حداقل 700 اسب بخار قدرت خواهد داشت.

10

australian-grand-prix-2017

این تعداد تیم‌هایی است که در فصل جدید مسابقات فرمول یک با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. نخستین دوره از مسابقات گرند پری فرمول یک 2017 یکشنبهٔ همین هفته در استرالیا برگزار شد که با کسب رتبهٔ نخست توسط سباستین فتل از تیم فراری و کسب رتبه‌های دوم و سوم توسط لوئیس همیلتون و والتری بوتاس از تیم مرسدس نوید فصلی جذاب و پرهیجان را می‌دهد. دور دوم رقابت‌های فرمول یک 2017 یکشنبهٔ دو هفتهٔ بعد یعنی 20 فروردین در چین برگزار خواهد شد.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *