منصوری در ژنو 2013 – قسمت دوم

منصوری در ژنو 2013 – قسمت دوم

نمایشگاه ژنو 2013 : این اولین بار نیست که نام استالونه برروی یکی از محصولات منصوری قرار می گیرد . پیش از این منصوری استالونه برپایه ی فراری GTB 599 Fiorano شکل گرفته بود اما در ژنو 2013 منصوری از استالونه ای دیگر که بر پایه ی سوپراسپرت ایتالیایی ، فراری F12 برلینتا ساخته شده است رونمایی کرد .

Mansory F12 Stallone
Mansory F12 Stallone

هم اکنون منصوری یکی از بزرگترین نام ها ی تیونینگ است و با محصولات خود توانسته طرفداران زیادی را در سرتاسر جهان برای خود دست و پا کند . مطمئنا تجربه منصوری باعث شده تا استالونه ی جدید به مراتب زیباتر از استالونه ی قبلی از کار در بیاید . این بار منصوری با اضافه کردن قسمتهایی که بهترین کیفیت را دارند چهره ای متفاوت به فراری برلینتا F12 بخشیده است . منصوری همچون سایر محصولاتش از لباسی کربنی برای این مدل بهره برده ، اما در این محصول برخلاف کارهای منصوری در ژنو 2012 از استفاده ی بیش از حد فیبرکربن خبری نیست .

Mansory F12 Stallone

Mansory F12 Stallone

Mansory F12 Stallone

Mansory F12 Stallone

Mansory F12 Stallone

Mansory F12 Stallone

Mansory F12 Stallone

Mansory F12 Stallone

Mansory F12 Stallone

Mansory F12 Stallone

Mansory F12 Stallone

Mansory F12 Stallone

Mansory F12 Stallone

Mansory F12 Stallone

Mansory F12 Stallone

Mansory F12 Stallone

مهمترین تغییر که برلینتا پس از ایستادن مقابل آیینه به خود دیده تغییر در نمای جلو است . منصوری سعی کرده با اضافه کرد حفره های کربنی برروی کاپوت ، سپری با طراحی جدید که ورودیی هایی بزرگ در دل خود جای داده و همچنین اضافه کردن اسپویلری برای ایجاد نیروی رو به پایین ، نمایی متفاوت ایجاد کند که به حق در این زمینه استادانه عمل کرده است .در نمای جانبی رینگ های 5 پره سبک 21 اینچ در جلو و 22 اینچ در عقب با طراحی جدید در کنار رکاب های جدید از مهمترین تغییرات است . در نمای عقب اضافه شدن بال کوچک و جایگزینی قطعات کربنی و خروجی های اگزوز با طراحی جدید قابل توجه هستند .

Mansory F12 Stallone

Mansory F12 Stallone

Mansory F12 Stallone

Mansory F12 Stallone

Mansory F12 Stallone

Mansory F12 Stallone

Mansory F12 Stallone

Mansory F12 Stallone

در قسمت فنی هم تغییرات مهمی اتفاق افتاده است . منصوری با دست کاری ECU و استفاده از سیستم اگزوز اسپرت ، توانسته 35 اسب بخار به این ایتالیایی اضافه کند و قدرت موتور 12 سیلندر 6 لیتری را از 740 اسب بخار به 775 اسب بخار برساند . پس از این تغییرات میزان گشتاور هم با 35 نیوتن متر افزایش به 725 نیوتن متر رسیده است .مهمترین نقطه ضعف این محصول رنگ آمیزی کابین است که هیچ تناسبی با طراحی متفاوت بیرون ندارد اما با این حال این نوع رنگ آمیزی همچون دیگر محصولات منصوری به سفارش مالک خودرو صورت گرفته است .

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *