معرفی نسخهٔ ویژه‌ای از نیسان Tsuru سی‌ساله در مکزیک

معرفی نسخهٔ ویژه‌ای از نیسان Tsuru سی‌ساله در مکزیک

در برخی از کشورهای دنیا خودروهایی قدیمی و از رده خارج همچنان تولید می‌شوند که شاید حتی باور تولید برخی از آن‌ها مشکل باشد. یکی از این خودروها نیسان Tsuru است که پیشینهٔ آن به سال 1990 بازمی‌گردد. Tsuru اساساً همان نسل سوم نیسان سنترا است که تولید آن برای حدود سی سال همچنان در مکزیک ادامه دارد.

tsuru_1

از این خودرو تاکنون در حدود 2.4 میلیون دستگاه برای مصرف محلی در مکزیک ساخته شده است و یکی از پرفروش‌ترین خودروها در بازار این کشور است؛ اما به دلیل وضع مقررات ایمنی سخت‌گیرانه‌تر در مکزیک، تولید Tsuru در ماه می امسال (خرداد 96) متوقف خواهد شد چراکه این ماشین با قوانین ایمنی امروزی تطابق نداشته و از ترمز ABD و ایربگ هم بی‌بهره است.

tsuru_6

اما پیش از توقف تولید نیسان Tsuru در مکزیک، طبق سنت خودروسازی، یک نسخهٔ ویژه از آن معرفی شده است که Buen Camino نام دارد. این نسخهٔ ویژه به یک رنگ آبی خاص بنام Azul Orión در بیرون، سر اگزوز کرومی، قالپاق‌های ویژه (بله قالپاق در سال 2017!)، ریموت و ورود بدون کلید، تریم دورنگ خاکستری-آبی داخلی و یک سیستم صوتی با رادیو AM و FM و CD، MP3، SD و USB مجهز شده است.

tsuru_3

tsuru_4

nissan-tsuru-buen-camino-2017-mexico-02

nissan-tsuru-buen-camino-2017-mexico-03

tsuru_5

نیسان Tsuru تنها خودروی قدیمی که چندین سال پس از توقف تولید در دیگر کشورها همچنان در مکزیک تولید شده است نیست چراکه فولکس‌واگن بیتل تا سال 2003 کماکان در این کشور تولید می‌شد و یا ون فولکس‌واگن تایپ 2 نیز همین سرنوشت را داشت و تا سال 2013 در مکزیک بتولید رسید.

tsuru_2

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *