معرفی نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ سانگ‌یانگ کوراندو در کُره

معرفی نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ سانگ‌یانگ کوراندو در کُره

سانگ‌یانگ سال گذشته نسخهٔ XLV کراس‌اوور کوچک تیوولی خود را معرفی کرد و برای سال 2017 نیز وعدهٔ معرفی نسل جدید رکستون را داده است. بااین‌حال قبل از معرفی رکستون جدید، این شرکت کره‌ای در حال حاضر نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ مدل کوراندو را در زادگاهش کرهٔ جنوبی رونمایی کرده است. عمدهٔ تغییرات در این فیس‌لیفت در قسمت جلوی کوراندو انجام گرفته است و این کراس‌اوور کامپکت در بخش جلویی نسبت به نسخهٔ پیش از فیس‌لیفت چهرهٔ تهاجمی‌تری پیدا کرده است.

2017-ssangyong-korando-face

در کوراندو جدید چراغ‌های جلو، پروژکتورهای جلو، جلوپنجره، سپر و کاپوت تغییر کرده است اما در دیگر قسمت‌ها مانند بخش عقبی همه‌چیز بدون تغییر باقی‌مانده است. همچنین مجموعهٔ جدیدی از رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی هم در فهرست به‌روزرسانی‌های بیرونی این خودرو قرار دارند.

2017-ssangyong-korando-3

در داخل کوراندو نیز صفحه آمپر از نو طراحی شده که امکان انتخاب شش رنگ مختلف را به راننده می‌دهد، غربیلک فرمان تغییر کرده و یک صفحه‌نمایش 7 اینچی هم برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خودرو ارائه شده است. هنوز اطلاعات دیگری از بهبودها و تجهیزات جدید کوراندو در دست نیست اما سانگ‌یانگ گفته است که می‌توان برای آن سیستم صوتی هارمن را سفارش داد.

2017-ssangyong-korando-2

نیروی موردنیاز این ماشین همچنان توسط همان پیشرانهٔ 2.2 لیتری چهار سیلندر دیزل تأمین می‌گردد که بیش از یک سال پیش برای کوراندو ارائه شد. این موتور 175 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی یا شش سرعتهٔ اتوماتیک در حالت استاندارد به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. سیستم چهارچرخ محرک نیز با پرداخت مبلغی اضافه قابل سفارش است.

2017-ssangyong-korando-facelift-korea-2

در حال حاضر نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ سانگ‌یانگ کوراندو در نسخهٔ پایه KX در کرهٔ جنوبی با قیمت 22,430,000 وون (18,624 دلار) عرضه می‌گردد درحالی‌که قیمت تیپ بالا ردهٔ DX از 28,770,000 وون (23,888 دلار) آغاز می‌شود. این خودرو طی سال جاری در کشورهای دیگر هم عرضه خواهد شد.

2017-ssangyong-korando-4

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *