معرفی ماکت واقعی لایتنینگ مک‌کوئین در نمایشگاه دیترویت

معرفی ماکت واقعی لایتنینگ مک‌کوئین در نمایشگاه دیترویت

استودیوی پیکسار در حال آماده کردن قسمت سوم انیمیشن محبوب ماشین‌ها یا Cars است و در تاریخ 16 ژوئن 2017 (26 خرداد 96) آن‌را اکران خواهد کرد؛ اما حالا که اکران این انیمیشن نزدیک است، پیکسار برای تبلیغات بیشتر تصمیم گرفته یک ماکت اندازه واقعی 1:1 کاربردی از نقش اول این فیلم یعنی لایتنینگ مک‌کوئین ساخته و آن‌را در نمایشگاه دیترویت 2017 معرفی کند. این ماکت از تاریخ 8 تا 22 ژانویه (19 تا 29 دی) در نمایشگاه دیترویت به نمایش درمی‌آید.

carros-3-relampago-mcqueen-no-salo-de-detroit2

«Jay Shuster» طراح تولید و «Jay Ward» کارگردان خلاق ماشین‌ها 3 در مورد داستان قسمت سوم این انیمیشن گفته‌اند که در این قسمت مک‌کوئین برای شرکت در مسابقات اتومبیلرانی جام پیستون قدیمی شده و توانایی رقابت با نسل جدید رقبای تازه‌نفس را ندارد. خصوصاً خودرویی بنام «Jackson Storm» که رقیب کاملاً جدیدی برای مک‌کوئین بوده و بسیار سریع است. سپس مک‌کوئین برای آموزش نزد یک تکنسین مسابقه بنام «Cruz Ramirez» می‌رود و Ramirez سعی می‌کند او را برای مقابله با رقبای جدیدش آماده کند.

carros-3-relampago-mcqueen-no-salo-de-detroit4

Shuster در مورد طراحی خودروهای این انیمیشن در یک کنفرانس مطبوعاتی گفته است:

«مردم تصور می‌کنند که طراحی خودروهای انیمیشن ماشین‌ها از کامپیوتر آغاز می‌شود اما این‌طور نیست. ما در ابتدا به شکل سنتی شخصیت‌ها را با قلم و کاغذ رسم می‌کنیم اما این هنوز هم به‌طور کامل درکی از طراحی آن‌ها در دنیای واقعی ارائه نمی‌کند؛ بنابراین ما به خاک رُس نیاز داریم به‌گونه‌ای که با گِل رُس ماکت‌هایی در ابعاد واقعی از شخصیت‌های اصلی انیمیشن ساخته و با کمک این کار به‌طور کامل تمامی جوانب آن‌ها را بررسی می‌کنیم».

carros-3-relampago-mcqueen-no-salo-de-detroit

Ward نیز در مورد داستان قسمت سوم ماشین‌ها می‌گوید:

«در این قسمت شخصیت جدیدی بنام Cruz Ramirez به فیلم اضافه می‌شود. او درواقع مربی مک‌کوئین است که تلاش می‌کند با آموزش، او را برای به چالش کشیدن رقیب جدیدش یعنی Jackson Storm آماده کند. البته Ramirez یک ماشین مسابقه نیست. او یک مربی است».

همان‌طور که گفته شد Cars 3 در تاریخ 26 خرداد در ایالات‌متحده اکران خواهد شد اما بازدیدکنندگان نمایشگاه دیترویت این شانس را خواهند داشت که مک‌کوئین را با فولاد، شیشه و لاستیک واقعی ببینند که حتی بهترین سینماهای سه‌بعدی هم قادر به نمایش آن نیستند.

carros-3-relampago-mcqueen-no-salo-de-detroit3

همراه شما هستیم با پوشش کامل آخرین و جدیدترین رویدادهای نمایشگاه خودروی دیترویت 2017، لحظه‌به‌لحظه در دیترویت با پدال…

detroit-autoshow-2017

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *