معرفی تویوتا راو4 Adventure جدید

معرفی تویوتا راو4 Adventure جدید

تویوتا نسخه‌ای جدید از مدل محبوب راو 4 را با نام Adventure معرفی کرده است. این خودرو مناسب خانواده‌های جوانی است که نیازمند خودرویی با استایل خشن و ارتفاع سواری بالا بوده و می‌خواهند کمی ماجراجویی هم بکنند.

toyota-rav4-adventure-chicago-11

راو4 Adventure که در دو نسخه‌ی دیفرانسیل جلو (به همراه دیفرانسیل لغزش محدود اتوماتیک) و یا سیستم چهارچرخ محرک (کنترل گشتاور دینامیک) در دسترس بوده از پکیج Tow Prep به‌صورت استاندارد بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه این خودرو می‌توان به رادیاتور ارتقا یافته و خنک‌کننده‌های بهتر روغن و مایع گیربکس و همچنین ارتفاع سواری بالاتر خودرو اشاره کرد.

toyota-rav4-adventure-chicago-4

راو4 Adventure به‌صورت استاندارد با سیستم کنترل نوسان تریلر، کنترل دستیار حرکت در تپه و TSS-P عرضه می‌شود.

toyota-rav4-adventure-chicago-14

در میان برجسته‌ترین تغییرات ظاهری خودرو می‌توان به قوس‌های چرخ‌های بزرگ، رینگ‌های 18 اینچی 5 پره‌ی مشکی، گاردهای کم ارتفاع‌تر بدنه، چراغ‌های جلوی مشکی، مه شکن‌های مشکی، ریل‌های سقف و نشان‌های Adventure اشاره کرد. تویوتا راو4 Adventure را می‌توان با رنگ‌های مشکی، خاکستری متالیک، نقره‌ای متالیک، سفید و یک رنگ کاملاً جدید به نام صدفی Ruby Flare سفارش داد.

toyota-rav4-adventure-chicago-8

اما داخل کابین این خودرو شاهد پانل‌های منحصربه‌فرد، اهرم دنده‌ی چرمی، خروجی 120 ولتی در محفظه بار، محافظت‌کننده‌های رکاب Ruby Flare و کف‌پوش‌های تمام فصل با نشان Ruby Flare اشاره کرد.

toyota-rav4-adventure-chicago-9

تویوتا همچنین ویژگی‌های اضافه‌تر را بری مدل‌های معین راو4 2018 تدارک دیده است که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از صندلی‌های جلویی گرم شونده و برقی، غربیلک فرمان گرم شونده، ضد یخ برف‌پاک‌کن.

toyota-rav4-adventure-chicago-13

toyota-rav4-adventure-chicago-7

toyota-rav4-adventure-chicago-6

toyota-rav4-8

toyota-rav4-3

toyota-rav4-adventure-chicago-5

toyota-rav4-adventure-chicago-12

toyota-rav4-adventure-chicago-3

toyota-rav4-adventure-chicago-2

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *