مازراتی 4200GT با کیت بدنه G&S

مازراتی 4200GT با کیت بدنه G&S

تیونر آلمانی G&S Exclusive پروژه جدید خود رونمایی کرد؛ آنها به سراغ یک دستگاه مازراتی 4200GT که آنرا با نام مازراتی کوپه نیز می‌شناسند رفته‌اند . . .

Maserati 4200 Evo Dynamic Trident by G&S Exclusive
Maserati 4200 Evo Dynamic Trident by G&S Exclusive

مازراتی 4200GT خودرویی بود که به عنوان جانشین مدل‌های 3200GT از سال 2001 میلادی تولید شد و در سال 2007 نیز مازراتی خط تولید آنرا به مدل تازه خود یعنی گرن‌توریزمو سپرد. از این‌رو تیونر G&S در کیت جدیدش که آنرا ترایدنت نام نهاده، هم گوشه چشمی به 3200GT داشته و هم الهاماتی از گرن‌توریزمو گرفته است.

Maserati 4200 Evo Dynamic Trident by G&S Exclusive
Maserati 4200 Evo Dynamic Trident by G&S Exclusive

سپر جدید جلو با ورودی هوایی که حتی بزرگتر از گرن‌توریزمو بوده مزین شده است اما چراغ‌های جلو و راهنما بدون تغییر مانده‌اند.

استفاده از کاپوتی جدید با دو ورودی هوای بسیار کوچک و همچنین رکاب‌های عریض جانبی که باعث شده ارتفاع خودرو از زمین کمتر نشان داده شود، ازجمله تغییرات اعمالی در نمای جلو و جانبی مازراتی ترایدنت است.

Maserati 4200 Evo Dynamic Trident by G&S Exclusive
Maserati 4200 Evo Dynamic Trident by G&S Exclusive

در قسمت عقب، تیونر چراغ‌های 4200GT را با چراغ‌های قدیمی اما زیبای 3200GT جایگزین نموده؛ استفاده از این چراغ‌ها، اندکی تغییرات ناخواسته را در خودرو بوجود آورده مانند اینکه سپر عقب و همچنین درب صندوق با نمونه‌های کوچکتر از درب 3200GT تعویض شده‌اند.

Maserati 4200 Evo Dynamic Trident by G&S Exclusive
Maserati 4200 Evo Dynamic Trident by G&S Exclusive

اما قسمت جذاب کیت بدنه ترایدنت را باید دیفیوزرهای بزرگ عقب دانست که بیشتر ما را به یاد خودروهای مسابقات GT می‌اندازد تا یک خودروی خیابانی. استفاده از سیستم اگزوز جدید Capristo نیز طنین خودرو را با سراگزوزهای 85 میلی‌متری پولیش شده دوچندان می‌کند.

در قسمت تعلیق نیز G&S از علاوه‌بر کمک‌های اسپرت KW ، از رینگ‌های فوق‌سبک 20 اینچی ساخت OZ که در جلو با تایرهای 235 میلیمتری و در عقب با 275 میلیمتری همراه شده‌اند، استفاده کرده است.

Maserati 4200 Evo Dynamic Trident by G&S Exclusive
Maserati 4200 Evo Dynamic Trident by G&S Exclusive

رنگ سبز اختصاصی لامبورگینی گایاردو و همچنین بهره‌گیری از تریم فیبرکربنی برای کابین که بیشتر در کنسول مرکزی و شاخه‌های فرمان بکار رفته، از آخرین جزییات مازراتی ترایدنت خواهند بود.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *