لامبورگینی در اندیشه گسترش محصولات

لامبورگینی در اندیشه گسترش محصولات

سال آینده لامبورگینی برای اولین بار سه محصول را ارائه خواهد کرد اما طبق گفته‌های مدیرعامل شرکت استفانو دومنیکالی شاید لامبورگینی به همین‌جا اکتفا نکند.

lamborghini-aventador_s-2017-1024-02

دومنیکالی در خلال مصاحبه با موتورینگ گفته که شانسی برای اضافه شدن یک خودروی اسپورت جمع‌وجور به سبد محصولات لامبورگینی وجود دارد.

lamborghini-spider-huracan-4

زمانی که از او دراین‌باره پرسیده شد دومنیکالی گفت:

من فکر می‌کنم پاسخ سؤال احتمالاً مثبت است؛ اما تا اینجا ما باید مطمئن شویم که سومین مدل (اوروس) به حد کافی پایدار است و سپس درباره‌ی چهارمین مدل فکر کنیم.

Lamborghini urus

رئیس اسبق فرمول 1 فراری معتقد است داشتن زیرساخت‌های منحصربه‌فرد برای اوراکان و آونتادور از نقطه نظر تجاری قابل‌دوام نیست. متعاقباً او اعلام کرده که شخصاً علاقه دارد تمامی سوپرکارهای این برند بر پایه‌ی یک معماری تنها ساخته شوند.

2017-lamborghini-aventador-s-11

او می‌گوید:

اگر ما درباره‌ی سوپراسپورت ها صحبت می‌کنیم پس باید این را در نظر بگیریم که راه صحیح استفاده از معماری مدولار است. ما نمی‌توانیم دو مدل با دو پیشرانه، دو گیربکس و دو شاسی داشته باشیم و باید صادقانه بگویم این موضوع از نظر تجاری قابل‌دوام نیست. ما باید این نکته را درباره‌ی اضافه شدن چهارمین مدل در نظر داشته باشیم.

lamborghini-huracan_lp580-2-2017-1024-1f

اگر لامبورگینی تصمیم بگیرد چهارمین مدل خود را بسازد، احتمال رقابت با خودروهایی چون مک لارن 570S و فراری دینوی جدید وجود دارد. این امر به لامبورگینی اجازه می‌دهد تا اوراکان را برای رقابت با مک لارن 720S بهتر سازد و جانشین آونتادور نیز سریع‌تر شود.

Lamborghini Centenario LP 770-4

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *