عرضه سوپر شاسی‌بلند BYD تانگ 100 هیبرید در چین

عرضه سوپر شاسی‌بلند BYD تانگ 100 هیبرید در چین

BYD اخیراً سوپر شاسی‌بلند هیبریدی خود یعنی تانگ را به‌روز کرده و نام آن را به تانگ 100 تغییر داده است. این خودرو هم‌اکنون از مجموعه باتری‌های بزرگ‌تری استفاده کرده و محدوده‌ی حرکتی آن در حالت تمام الکتریکی از 80 به 100 کیلومتر رسیده است. همین موضوع را می‌توان در نام‌گذاری خودرو نیز دید.

byd-tang-1

اما مهم‌ترین خبر جابجایی نشان‌های BYD با نشان تانگ در بخش جلو، عقب، رینگ‌ها و غربیلک فرمان است. این موضوع جالب بوده و باعث شده که تانگ کمی ویژه‌تر شود.

byd-tang-3

متأسفانه قوای محرکه و قدرت خودرو تغییری نداشته است؛ اما در کل تانگ 100 قدرت زیادی دارد. این خودرو از سه پیشرانه استفاده کرده و قدرت آن‌ها به همه‌ی چرخ‌ها منتقل می‌شود. با توجه به دو حالت متفاوت می‌توان این خودرو را در حالت تمام الکتریکی یا حالت هیبریدی-الکتریکی استفاده کرد.

byd-tang-2

اما سه پیشرانه‌ی خودرو عبارت‌اند از یک پیشرانه‌ی بنزینی 2 لیتری توربو و دو واحد الکتریکی. پیشرانه‌ی بنزینی و یکی از دو پیشرانه‌ی الکتریکی در بخش جلویی جای گرفته و دومین واحد الکتریکی نیز روی اکسل عقب قرار گرفته است. گیربکس خودرو نیز از نوع 6 سرعته ی دوکلاجه است.

BYD Tang

BYD Tang

BYD Tang

BYD Tang

بهای این خودرو از 251300 یوآن شروع شده و به 279800 یوآن می‌رسد که دقیقاً مشابه قیمت مدل قبلی است؛ بنابراین با این پول محدوده‌ی حرکتی بیشتری و نشان‌های خاص‌تری به دست می‌آورید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *