عرضهٔ شورولت کروز با نام هولدن آسترا سدان در استرالیا

عرضهٔ شورولت کروز با نام هولدن آسترا سدان در استرالیا

همان‌طور که اطلاع دارید، هولدن زیرمجموعه یا شعبهٔ استرالیایی جنرال موتورز است که محصولات برندهای مختلف این شرکت را ریبج کرده و با برند خودش در استرالیا عرضه می‌کند. یکی از جدیدترین محصولاتی که به‌تازگی هولدن در بازار بومی استرالیا عرضه کرده است، نسخهٔ ریبج شدهٔ شورولت کروز است که با نام هولدن آسترا سدان در این کشور ارائه شده است. البته محصولات برندهای جنرال موتورز که توسط هولدن در استرالیا عرضه می‌شوند تقریباً هیچ تفاوتی با نمونه‌های اصلی نداشته و فقط لوگوی آن‌ها با لوگوی هولدن جایگزین می‌شود اما آسترا سدان برخلاف این رویه، در ظاهر تغییراتی نسبت به شورولت کروز دارد.

2017-holden-cruze-astra-blue-sedan-front-and-rear-combined-r

هولدن آسترا سدان بر اساس همان پلت‌فرم اوپل آسترا هاچ‌بک و شورولت کروز ساخته شده است. این خودرو در آلمان مهندسی شده، در آمریکا طراحی شده و با صفات خاص بازار استرالیا در کرهٔ جنوبی تولید می‌شود. به همراه تصاویر آسترا سدان اطلاعات و مشخصات فنی کمی اعلام شده است اما آنچه روشن به نظر می‌رسد این است که این خودرو در اصل همان شورولت کروز است که برای تطابق با نسل جدید هولدن کومودور تغییراتی در ظاهر آن ایجاد شده است. این در حالی است که نسل جدید هولدن کومودور هم خود در اصل نسخهٔ ریبج شدهٔ اوپل اینسیگنیا است.

2017-astra-sedan-interior

آسترا سدان سیزدهمین خودرو از مجموع 24 محصول جدیدی است که هولدن قصد دارد تا پایان دههٔ جاری در بازار استرالیا عرضه کند. همهٔ این خودروهای جدید نسخه‌های ریبج شدهٔ دیگر محصولات جنرال موتورز مانند شورولت ترایل‌بلیزر، شورولت اسپارک، شورولت ترکس، شورولت سونیک، جی‌ام‌سی آکادیا، اوپل اینسیگنیا و اوپل آسترا هستند. ماه آینده مدل ترکس جدید راهی نمایندگی‌های فروش هولدن در استرالیا خواهد شد درحالی‌که یک ماه بعدازآن یعنی در ماه می نیز آسترا سدان به بازار استرالیا عرضه خواهد شد.

2017-holden-cruze-astra-blue-sedan-front-only-r

2017-holden-cruze-astra-blue-sedan-rear

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *