عدم همکاری لوئیس همیلتون با هم‌تیمی‌اش

عدم همکاری لوئیس همیلتون با هم‌تیمی‌اش

می‌گویند در مسابقات فرمول 1، هم‌تیمی رقیب اصلی شماست. خب به نظر می‌رسد لوئیس همیلتون از ته دل این موضوع را قبول دارد.

hamilton

قهرمان سه دوره‌ی مسابقات فرمول 1 دنیا در گذشته اصطکاک‌های زیادی با هم‌تیمی‌های خودش داشته است؛ و حالا می‌خواهد تمرین دیرینه‌ی اشتراک داده‌ها بین آن‌ها خاتمه یابد.

hamilton-f1

همیلتون دراین‌باره گفته است:

من بیرون می‌روم، دورهای خود را زده و همه‌ی تکالیفم را انجام می‌دهم و افراد دیگر می‌توانند همه‌چیز را ببیند. من از تیمم خواهم خواست. من نمی‌خواهم هم‌تیمی‌ام را ببینم. احساس نمی‌کنم که منصفانه باشد او بهترین عملکرد خود را نشان دهد و من قادر باشم در کامپیوتر بهترین عملکرد او را ببینم.

خب این خبر برای والتری بوتاس که به تازگی به جای نیکو رزبرگ به تیم مرسدس پیوسته خوب نیست. بوتاس بی‌شک نیازمند کمک‌های هر چه بیشتر همیلتون برای استفاده‌ی بهتر از پیکان نقره‌ای جدید است و البته تغییراتی نیز در قوانین و خودروها به وجود آمده و همین کار بوتاس را سخت‌تر می‌کند.

valtteri-bottas

همیلتون در سال‌های گذشته روابط پرفرازونشیبی با هم‌تیمی‌های خود داشته است. این راننده کار خود را در تیم مک لارن آغاز کرد، جایی که او با فرناندو آلونسو رقابت داشت و البته تنها پس از یک فصل تیم را در سال 2007 ترک نمود. به نظر می‌رسید که روابط او با جنسن باتن نسبتاً خوب است اما از زمان پیوستن به مرسدس، روابط همیلتون و رزبرگ به جاهای باریکی نیز کشیده شد به گونه‌ای که در یکی از مراسم و قبل از قهرمانی رزبرگ، میکروفون را انداخت و صحنه را ترک کرد.

furmula-one

همیلتون خواهان حفظ اطلاعات و داده‌ها است اما خواسته‌ی او مهندسان تیم را در بر‌نمی‌گیرد:

من ضد اشتراک‌گذاری داده‌ها با مهندسان نیستم اما فکر نمی‌کنم که راننده‌ها باید اجازه داشته باشند که داده‌های هر فرد را مطالعه نمایند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *