رونمایی گلف GTI [ویدئو]

رونمایی گلف GTI [ویدئو]

اختصاصی پاریس : فولکس واگن گلف GTI براساس نسل هفت گلف در پاریس رونمایی شد .

volkswagen-golf-gti
volkswagen-golf-gti

برای این خودروی پرطرفدار موتورهای بنزینی 2 لیتری مجهز به توربو با دو خروجی متفاوت در نظر گرفته شده است ، بطوریکه یکی از این موتورها قدرت 217bhp را برای گلف GTI به همراه دارد و موتور قوی تر براساس رسم قدیمی گلف 10 واحد قدرتمندتر شده و به قدرت 227bhp رسیده است . موتور با قدرت کمتر که برای مدل استاندارد در نظر گرفته شده ، گلف GTI را ظرف 6.6 ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می رساند .

از دیگر تغییرات این مدل بهبود سیستم فرمان پذیری است که طوری طراحی شده تا در مانورها و حرکت در مسیر مستقیم با سرعت زیاد کمترین مشکل را برای راننده ایجاد کند . به این تغییرات باید پلت فرم سبک وزن MQB را که موجب شده است تا گلف GTI با یک لیتر بنزین 20 کیلومتر را بپیماید ، اضافه کرد . بنا به گفته ی رئیس بخش R&D فولکس واگن ، آقای هاکنبرگ ، این نسل از گلف GTI را می توان خودرویی دانست که علاوه بر وزن کمش تجربه ی رانندگی اسپرت و راحتی را برای راننده رقم می زند . و اما مدل دیگر با موتور قوی تر که تمرکز بیشتری بر بهبود عملکرد در هنگام رانندگی دارد . آقای هاکنبرگ در مورد این مدل مدعی است که نه تنها قدرتمندتر می باشد بلکه با دیفرانسیل ها و ترمزهای جدیدش به عملکردی فوق العاده دست پیدا کرده است . گلف GTI قادر است با این موتور به حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت دست یابد .

volkswagen-golf-gti
volkswagen-golf-gti
volkswagen-golf-gti
volkswagen-golf-gti
volkswagen-golf-gti
volkswagen-golf-gti

هر دو مدل فوق مجهز به سیستم استارت-استاپ می باشند و قدرت موتورهای خود را به کمک جعبه دنده ی 6 سرعته دوکلاچه ی DSG به چرخ ها منتقل می کنند .در تستی که از این مدل در پیست نوربورگ رینگ گرفته شده است ، توانسته یک دور پیست را 13 ثانیه سریع تر از نسل قبل خود بپیماید .

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *