رندرهایی از پیکاپ احتمالی سیتروئن

رندرهایی از پیکاپ احتمالی سیتروئن

فرانسوی‌ها تلاش‌های زیادی را در بخش تراک ها انجام نداده‌اند اما یکی از آن تلاش‌های نادر تولید رنو آلاسکان بوده است. گروه پژو-سیتروئن شاید رویه‌ی رنو را دنبال کند (شاید هم نه!) اما اگر این کار را بکند، فردی در پاریس را می‌تواند برای طراحی آن خودرو استخدام نماید!

Citroen Pickup

Douglas Fim طراحی از برزیل است که در پشت‌صحنه‌ی کانسپت موجود در تصاویر حضور دارد. این پیکاپ میدسایز بی‌نام همان‌گونه که می‌بینید برند سیتروئن را بر پیشانی خود داشته و به نظر می‌رسد در صورت تولید می‌تواند رقیبی قابل‌توجه برای رنو آلاسکان باشد.

Citroen Pickup

همانند اکثر پروژه‌های این‌چنینی، رندرهای منتشر شده جزئیات کمی دارند؛ اما تصاویر گویا هستند به گونه‌ای که می‌توان بدنه‌ای دورنگ را دید که ظاهری غیرعادی و برجسته را به ارمغان آورده‌اند.

Citroen Pickup

تولید این خودرو خیلی محتمل نیست چراکه خودروسازان فرانسوی بیشتر با هاچبک های کوچک و تیز و فرز خود شناخته می‌شوند. البته فولکس‌واگن آماروک را باید ذکر کرد و البته رنو آلاسکانی را که بر پایه‌ی نیسان ناوارا ساخته شده است. مرسدس بنز نیز از این خودرو به عنوان زیرساخت پیکاپ X کلاس جدید خود استفاده می‌کند. فیات نیز پیکاپ خود را بر پایه‌ی میتسوبیشی L200 بنا کرده است.

Citroen Pickup

Citroen Pickup

Citroen Pickup

Citroen Pickup

Citroen Pickup

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *