دی‌اس X پاسخی فرانسوی به رقبایی آلمانی

دی‌اس X پاسخی فرانسوی به رقبایی آلمانی

پس از خبرهای بی‌شماری که حکایت از برنامه‌ی دی‌اس برای تولید شاسی‌بلندی جدید داشت، سرانجام تصاویر جاسوسی ما پرده از تست‌های زمستانی این خودرو در فرم پروتوتایپ برداشت.

ds-7-cross-1

DS X آینده که بر پایه‌ی اعتقاد برخی افراد DS 7 نامیده خواهد شد در خود کارخانه با کد X74 شناخته می‌شود و بر پایه‌ی پلتفرم EMP2 گروه پژو سیتروئن ساخته خواهد شد به این معنی که این شاسی‌بلند جدید بخشی از قطعات خود را با پژو 3008 به اشتراک خواهد گذاشت.

ds-7-cross-3

DS X 2018 اولین نمونه از سه شاسی‌بلندی است که در کل توسط برند لوکس پژو سیتروئن ساخته خواهد شد. سال آینده کراس اووری کوچک‌تر و در نهایت مدل 7 نفره بزرگ‌تر در اواخر سال 2019 از راه می‌رسند.

ds-7-cross-5

این پروتوتایپ پوشانده شده باعث شده باور کنیم که با خودرویی تکمیل طرف هستیم و با توجه به فرم بدنه می‌توان گفت که DS از خطوط نرم و استایل شبیه آئودی Q5 استفاده کرده است. چراغ‌های عقب قرار گرفته روی درب پشتی باعث می‌شوند تا دسترسی بهتری به محفظه بار وجود داشته باشد.

ds-7-cross-8

انتظار می‌رود پیشرانه‌های آشنای 3 و 4 سیلندر بنزینی و دیزلی پژو سیتروئن به همراه گیربکس‌های دستی و اتوماتیک در دسترس باشند؛ اما نباید انتظار مدل چهارچرخ محرک کاملی را داشته باشید چراکه این سیستم تنها در نسخه‌ی پلاگین هیبریدی ارائه خواهد شد.

ds-7-cross-10

این خودرو در تأسیسات Mulhouse در فرانسه تولید خواهد شد و طبق اخبار منتشره در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی خواهد شد. DS X 2018 از اواخر سال جاری در دسترس مشتریان خواهد بود.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *