دیجیتال در برابر آنالوگ! مصاف هوندا NSX و آئودی R8 V10

دیجیتال در برابر آنالوگ! مصاف هوندا NSX و آئودی R8 V10

به نظر می‌رسد دور دورِ آکورا (هوندا) NSX است! دوست داشته باشید یا نه الکتریکی شدن در همه‌ی کلاس‌های خودرویی معمول‌تر شده و خواهد شد. شما نمی‌توانید با آینده و البته قوانین تولید آلاینده‌ها بجنگید.

honda-nsxaudi-r8-v10-plus

هوندا NSX نمونه‌ی بارز یک سوپرکار آینده بوده و بنا به قضاوت اکثر مجلات عملکرد خوبی داشته است. این خودروی هیبریدی از پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.5 لیتری توئین توربو و سه واحد الکتریکی استفاده می‌کند؛ اما ورای قدرت 573 اسبی این خودرو باید به شتاب گیری فوق‌العاده و تجربه‌ی رانندگی شگفت‌انگیز اشاره کرد.

acura-nsx-vs-audi-r8

پیش از این دو درگ پر حرف و حدیث از این خودرو و لامبورگینی آونتادور و نیسان GT-R منتشر شده که جنجال‌های فراوانی را به پا کرده است.

acura-nsx-vs-audi-r8-side1

در حال حاضر سوپرکاری شبیه NSX در بازار وجود ندارد و تنها نمونه‌ی هیبرید حاضر، ب‌ام‌و i8 است که قبلاً نتوانسته لرزه‌ای شدید به اندام هوندا بیندازد.

acura-nsx-vs-audi-r8-side

اما بد نیست به رقیبی نادر اشاره کنیم. آئودی R8 در فرم V10 Plus حتی قدرتمندتر از هوندا بوده و نکته‌ی مهم اینکه نه از پیشرانه‌های الکتریکی و نه از توربو استفاده نمی‌کند.

acura-nsx-vs-audi-r8-rear

شاسی‌ای که بخش اعظم آن آلومینیومی است، یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه و تمامی تجهیزاتی که قطعاً تکنولوژی بالایی دارند باعث شده آئودی مدلی برجسته باشد اما پیشرانه‌ی تنفس طبیعی این خودرو در حقیقت موردی بسیار نادر در جنگلی پر از سوپراسپورت‌ها است.

2016-acura-nsx-110-876x535

2017-acura-nsx-engine

2017-acura-nsx-interior

2017-acura-nsx-front-interior-seats

nsx-30

nsx-27

2017-audi-r8-v10-front-three-quarter-turn

2017-audi-r8-v10-rear-three-quarter-in-motion

2017-Audi-R8-V10-Plus-front-end-in-motion-03-1

2017-Audi-R8-V10-Plus-top-view-in-motion

2017-Audi-R8-V10-Plus-front-three-quarter-in-motion-03-1

2017-Audi-R8-V10-Plus-engine

2017 Audi R8 V10

[دانلود ویدئو]

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *