درخشش اوپل کراس‌لند X در نمایشگاه ژنو 2017

درخشش اوپل کراس‌لند X در نمایشگاه ژنو 2017

جدیدترین خودروی تازه‌وارد به کلاس شاسی بلندها یعنی اوپل کراس لند X در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 که چند روز دیگر آغاز بکار خواهد کرد به نمایش در خواهد آمد. شاید این یک حرکت قابل‌انتظار به نظر برسد اما در واقع این‌گونه نیست. این برند آلمانی برنامه‌هایی برای معطوف کردن عمده تمرکز خود روی نمایش اینسیگنیای کاملاً جدید و کم‌توجه‌ی به کراس اوور ساب کامپکت خود داشته اما این موضوع تغییر کرده است.

2017-opel-crossland-x

طبق خبر اتوموتیونیوز، این تصمیم جدید به لطف صحبت‌های صورت گرفته بین کمپانی مادر یعنی جنرال موتورز و گروه پژو-سیتروئن برای خرید اوپل و واکسهال بوده است. منابع ناشناس می‌گویند این دو خودروساز احتمالاً معامله‌ی یاد شده را قبل از شروع نمایشگاه ژنو انجام خواهند داد و بدین ترتیب همکاری جدیدی استارت خواهد خورد. کراس لند X می‌تواند نقش مهمی داشته باشد زیرا اولین مدلی است که به عنوان توافق‌نامه‌ی امضا شده بین اوپل و پژو-سیتروئن در سال 2012 توسعه یافته است.

2017-opel-crossland-x-02

اوپل در اطلاعیه‌ای رسمی آورده است:

برنامه‌ی اصلی ما این بوده که عموماً روی مدل‌های پرچم‌دار خود یعنی اینسیگنیا گرند اسپورت و اینسیگنیا اسپورت تورر تمرکز کنیم. با توجه به اینکه رسانه‌ها در حال حاضر توجه زیادی به اوپل و پژو-سیتروئن نشان می‌دهند ما تصمیم گرفتیم تا کراس لند X را نیز با خود به ژنو بیاوریم.

2017-opel-crossland-x-01

2017-opel-crossland-x-04

2017-opel-crossland-x-03

اما گفتنی است کراس لند X به‌صورت آنلاین در ماه ژانویه رونمایی شد و در حال حاضر در اکثر بازارهای اروپایی به نمایش درمی‌آید. این خودرو از پلتفرمی مشترک با پژو 2008 استفاده کرده و به عنوان جانشین مریوا MPV به شمار می‌آید.

2017-opel-crossland-x-05

اوپل می‌گوید:

به عنوان اولین خودروی حاصل همکاری پژو-سیتروئن و اوپل، کراس لند X یک نمونه‌ی مناسب از چگونگی همکاری بین دو برند به منظور ساخت محصولات بهتر است.

2017-opel-crossland-x-06

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *