خودروی الکتریکی تسلا Model X با نارضایتی مشتریان همراه بوده است

خودروی الکتریکی تسلا Model X با نارضایتی مشتریان همراه بوده است

طرفداران کمپانی تسلا نوعی دلبستگی عمیق به خودروهای الکتریکی این کمپانی دارند و آنها را عاری از هرگونه اشکالی می پندارند. اما اخیرا مشتری های مدل X این برند شکایت هایی را در رابطه با این مدل داشته و مشکلات زیادی را در موردش گزارش کرده اند که تقریبا همه بخش های این خودرو، از در و پنجره گرفته تا صندلی و باقی موارد داخلی و ظاهری را شامل می شود.

گویاتمامی این مشکلات به دلیل نرم افزار ضعیف تسلا است که همه کارکردهای اتومبیل را در حالتی نیمه اتوماتیک تحت کنترل و مدیریت خود دارد. پیرو شکایت مشتری ها می توان به مواردی همانند اینکه درهای فالکون-وینگ این خودرو درست باز و بسته نمی شوند یا اینکه سنسورهای داخلی نیز کار نمی کنند، اشاره نمود.

حتی برخی گزارش نموده اند که نمایشگرهای داشبورد یا پنجره های ماشین به ناگاه از کار می افتند و یکی از مشتری ها بیان داشته که سیستم ترمز اضطراری این خودروبدون هیچ دلیلی فعال شده و صدا و وضعیت ترسناکی ایجاد می کند.

در همین راستا، کمپانی تسلا برخی از این ایرادها را تائید نموده اما اظهار داشته که این موارد عمومیت ندارند و با تمام این ها، شرکت به زودی در آپدیت جدید همه این مشکلات را برطرف خواهد کرد. طبیعتاًچنین ایراداتی برای کسانی که 138 هزار دلار برای خرید تسلا اکس هزینه کرده اند چندان توجیه پذیر نیست.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *