خودروی الکتریکی استارت‌آپی Eli ZERO

خودروی الکتریکی استارت‌آپی Eli ZERO

نمایشگاه CES 2017 چند روز دیگر آغاز بکار خواهد کرد و استارت آپ Eli چند روز مانده به این رویداد اولین تصاویر از خودروی الکتریکی کامپکت خود را منتشر کرده است.

eli-zero-electric-01

این خودرو که Eli ZERO نام گرفته به نظر می‌رسد از نظر اندازه شبیه رنو توئیزی باشد اما با استفاده از درب‌ها و پنجره‌های ثابت به کاربردی بودن آن افزوده شده است. اگرچه هنوز اطلاعاتی درباره‌ی ابعاد این خودرو موجود نیست اما قطعاً کوچک‌تر از اسمارت فورتو بوده و هدف‌گذاری آن جذب افرادی خواهد بود که در شهرهای بزرگ و شلوغ زندگی می‌کنند.

eli-zero-electric-02

eli-zero-electric-03

در نمای جلوی شاهد جلوپنجره‌ی کوچک و زیبا و مجموعه‌ای از چراغ‌ها به همراه LED های روزتاب می‌باشد. شیشه‌ی جلو نیز حالتی کشیده و رو به عقب داشته و به سقف پیوسته است.

eli-zero-electric-04

کمپانی در بیانیه‌ای اعلام کرده:

ما باور داریم که Eli معرف پیشرفت بوده و محصولی ساده است که اساساً درگیری‌های ما با موضوعات شهری را تغییر می‌دهد. Eli ZERO کوچک‌تر، ساده‌تر و دوستانه‌تر بوده و حد نهایی یک وسیله‌ی نقلیه‌ی دو نفره برای جابجایی‌های چابک روزانه است. این خودرو پوشش دهنده‌ی تقاضاهای حمل و نقل پویای شهرهای مدرن بوده و این کار را با راه‌حل‌های رانندگی تطبیق‌پذیر در مناطق شهری انجام می‌دهد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *