حراج فراری رهاشده در دوبی

حراج فراری رهاشده در دوبی

ظاهرا طبق قانون کشور امارات‌، هر خودرویی که بیش از 6 ماه در پارکینگ رها شده و مالکش نیز برای تحویل گرفتن آن اقدامی نکند، دولت نه تنها حق تصاحب خودرو را داشته بلکه مالک آنرا نیز تحت پیگرد قرار می‌دهد. یکی از این خودروهای رها شده در امارات، سوپراسپرت افسانه‌ای فراری است . . .

Enzo Ferrari
Enzo Ferrari

بیش از 12 ماه است که یک دستگاه انزو فراری در پارکینگی رها شده بود و ظاهرا مالک ثروتمند آن نیز برای فرار هرچه زودتر از بدهی‌های سنگین‌خود، این سوپراسپرت را همانجا گذاشته و به انگلستان گریخته است. همانطور که می‌دانید در کشوری مثل امارات، بدهی از جرائم جنایی محسوب می‌شود و مالک نیز احتمالا به منظور عدم دستگیری فرار را به قرار ترجیح داده است!

اما باخبر شدیم این فراری در ساعت 9:00 صبح امروز (چهارشنبه) به همراه 129 خودروی دیگر در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی دوبی در منطقه القصیص به حراج گذاشته شده که البته هنوز از نتیجه آن خبری در دست نیست اما با این حال می‌دانیم که قیمت پایه‌ای این خودرو 5.6 میلیون درهم یا معادل تقریبی 660,000 دلار بوده است.

DMC-12

Enzo Ferrari

S350

Ferrari F40

Enzo Ferrari

M6

Jaguar XJ220

انزو فراری

در این پارکینگ علاوه‌بر انزو فراری، یک دستگاه بی‌ام‌و M6 ، فراری F40، جگوار XJ220 همچنین DMC-12 دلوران (DeLorean) نیز مدت‌ها زیر آفتاب سوزان مانده بودند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *