حتی خودروهای ساخت ولوو نیز فراخوان می‌شوند!

حتی خودروهای ساخت ولوو نیز فراخوان می‌شوند!

ساخته‌های ولوو بیش از هر چیز به خاطر دو ویژگی شناخته می‌شوند: ایمنی و قابلیت اعتماد. به همین دلیل با فراخوان‌های زیادی را از سوی این کمپانی سوئدی ندیده‌ایم اما خب هر از چند گاهی ولوو نیز فراخوان‌هایی می‌دهد… حتی اگر این فراخوان‌ها کوچک و ویژه باشند. همانند این‌یکی!

Volvo-S90_R-Design-2017-1600-01

موسسه ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها مشکلی را کشف کرده که باعث خواهد شد ولوو تعداد 5529 دستگاه از ساخته‌های جدید خود را به دلیل مشکل احتمالی کیسه‌های هوای جانبی-پرده ای فراخوان کند.

Volvo-V90_Cross_Country-2017-1024-10

این فراخوان خودروهای S90 2017، V90 کراس کانتری و XC90 را تحت تأثیر قرار داده و البته انتظار می‌رود تنها برخی از آن‌ها نیازمند عمل فوری برای تعمیر باشند.

Start_of_production_of_new_Volvo_V90_premium_estate

این مشکل به زبانه‌ی ساخت Autoliv مربوط می‌شود که کیسه هوای پرده‌ای را در جای خود متورم می‌کند. ظاهراً برخی از این زبانه‌ها پس از 48 ساعت از زمان ساخت به دلیل واکنش شیمیایی شکسته می‌شوند. هرچند اگر این قطعه پس از 2 روز نشکند مشکلی وجود نداشته و به بنابراین کیسه هوا امن است.

Volvo S90 New

این اولین فراخوانی است که از سوی ولوو در سال جاری میلادی اعلام می‌شود. آخرین فراخوان ولوو به ماه نوامبر سال پیش مربوط می‌شود که تعداد مدل‌های بیشتری را تحت تأثیر قرار داده بود. جدای از آن فراخوان و البته مشکلات مربوط به کیسه‌های هوای تاکاتا، ما فراخوانی را از سال 2011 به این طرف از سوی این خودروساز خوش‌نام سوئدی شاهد نبوده‌ایم.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *