جنگ بولدوزرها در چین [تماشا کنید]

جنگ بولدوزرها در چین [تماشا کنید]

دیدن دعوای راننده ها در وسط خیابان رویداد چندان عجیبی نیست و این دعواها اگر به کتک کاری ختم نشوند، حتما به سبقت گرفتن وسایل نقلیه از هم در بزرگراه ها می انجامندو چه بسا تصادف های وحشتناکی هم به بار آورند.

اما دیدن مبارزه ی چندین بولدوزر در وسط شهر، صحنه ای نیست که چندان عادی به نظر برسد و بتوان به راحتی از کنارش عبور کرد. اگر چه در چین گویا از این موارد زیاد پیش می آید زیرا در ویدئویی که در ادامه مطلب خواهید دید، ماشین های سواری از کنار تراکتورهای خاکبرداری که در حال مبارزه با هم هستند، کاملا عادی عبور می کنند و انگار نه انگار که اتفاقی در حال رخ دادن است.

در این ویدئو شاهد دعوای چند بولدوزر با هم هستیم که دلیل مبارزه شان معلوم نیست اما بد نیست بدانید که هر کدام از آنها به شرکت های پیمانکاری مجزایی تعلق دارند و در واقع رقیب هم به شمار می روند. پیرو همین موضوع، شاید بتوان فرض را بر این گذاشت که بر سر به دست آوردن پروژه گودبرداری یک سازه با هم جنگ را آغاز کرده اند.

دلیل دعوا هر چه که باشد، توصیه می کنیم این کلیپ را از دست ندهید زیرا جدالشان با هم بسیار جالب است و حتی در آن میان، یکی از این دستگاه ها آن یکی را هل داده و نقش زمین می کند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *