تیونینگ مرسدس S کلاس کابریولت توسط کارلسون

تیونینگ مرسدس S کلاس کابریولت توسط کارلسون

مرسدس S کلاس روباز حقیقتاً یک چیز فوق‌العاده است. این خودرو بسیار ظریف و لوکس بوده و به‌طور شگفت‌انگیزی هیجان‌انگیز است.

carlsson-dispyros-mercedes-s-class-cabriolet8

چرا فردی در روی کره‌ی زمین می‌خواهد این الهه‌ی زیبایی را اصلاح کند؟ خب نمی‌دانیم. به هر حال کارلسون تیونر آلمانی پکیجی را برای این خودرو در نظر گرفته که Diospyros نام دارد.

carlsson-dispyros-mercedes-s-class-cabriolet10

شکی وجود ندارد که چشمان شما سریعاً به رنگ خودرو توجه خواهند کرد، رنگی که توسط کارلسون سبز میراث خوانده می‌شود. این رنگ در چندین بخش مختلف از جمله جلوپنجره نیز بکار رفته است. رینگ‌های خودرو نیز به‌طور مخصوص برای این پکیج توسعه یافته و سایز 20 اینچی دارند هرچند پره‌های آن به گونه‌ای طراحی شده که زیر خودرو کمی کوچک دیده می‌شود.

carlsson-dispyros-mercedes-s-class-cabriolet4

داخل کابین شاهد بازطراحی کامل تریم خودرو هستیم. پوشش چرم مرغوب ناپا به همراه غربیلک فرمانی که با روکش مخصوص آفریقایی Veneer پوشیده شده نمایی دلپذیر را به وجود آورده‌اند. این روکش در حقیقت اسم پکیج کارلسون را نیز آشکار می‌کند چراکه نام علمی درخت Ebony آفریقای جنوبی Diospyros Crassiflora است.

carlsson-dispyros-mercedes-s-class-cabriolet12

carlsson-dispyros-mercedes-s-class-cabriolet9

carlsson-dispyros-mercedes-s-class-cabriolet3

این تیونر می‌تواند پکیج مورد نظر را برای هر مدل S کلاس کابریولت از جمله AMG بسازد. قیمت خودرو بسته به مدل و مشخصات می‌تواند بین 230935 تا 354300 دلار متغیر باشد.

carlsson-dispyros-mercedes-s-class-cabriolet11

carlsson-dispyros-mercedes-s-class-cabriolet7

carlsson-dispyros-mercedes-s-class-cabriolet5

منبع: motor1

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *