تصاویر جاسوسی پورشه ماکان فیس لیفت

تصاویر جاسوسی پورشه ماکان فیس لیفت

تصاویر جاسوسی جدیدی که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهند پورشه در حال کار بر روی نسخه‌ی فیس لیفت ماکان پرفروش است. این کراس اوور که پوشش‌های کمی دارد به منظور حفظ ویژگی‌های رقابتی خود تازه‌تر می‌شود.

porsche-macan-refresh-spy-pics

در میان بزرگ‌ترین تغییرات می‌توان به نمای جلوی بهبود یافته‌ی ماکان اشاره کرد. لبه‌ی پایینی خودرو به‌روزتر شده و نمای معقولانه‌تر را به این کراس اوور داده است. عکاسان ما ادعا می‌کنند چراغ‌های جلو نیز پوشش استتاری دارند اما این موضوع در تصاویر مشهود نیست.

porsche-macan-refresh-spy-1

در نمای عقب شاهد چراغ‌های عقب پوشیده هستیم که نشان دهنده‌ی ایجاد تغییر در طراحی آن‌هاست. همچنین پوششی بین چراغ‌های عقب وجود دارد. این موضوع سبب شگفتی ماست زیرا این امکان وجود دارد که نواری LED در نمای پشت همانند تصاویر جاسوسی اخیر نسل بعد 911 را ببینیم.

porsche-macan-refresh-spy-3

متأسفانه تصاویری از کابین خودرو منتشر نشده است. سرعت سریع تغییرات صنعت خودرو باعث می‌شوند انتظار داشته باشیم تا اصلاحاتی در سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو و بسته‌های کمک‌راننده صورت بگیرد. اگرچه استفاده از دکمه‌های زیاد در کابین دور از ذهن است اما می‌توانیم تصور داشته باشیم که تعدادی از آن‌ها در کنسول مرکزی ماکان یکپارچه شوند.

porsche-macan-refresh-spy-4

انتظار تغییرات زیاد در قوای محرکه را نداریم اما شاید پورشه از فرصت اعمال فیس لیفت برای افزایش اندک قدرت استفاده کند.

porsche-macan-refresh-spy-2

پورشه ماکان که از سال 2014 در آمریکا عرضه شده به سرعت به پرفروش‌ترین خودروی این برند در آمریکا بدل شد. سال گذشته در آمریکا تعداد 19332 دستگاه ماکان فروخته شده که بیشتر از فروش 15383 دستگاهی کاین است. در واقع ماکان از معدود مدل‌های پورشه است که فروش آن نسبت به مدت مشابه سال قبل‌تر بهبود داشته است.

2017 Porsche Macan GTS
2017 Porsche Macan GTS

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *