تاخیر در توسعه تکنولوژی رانندگی نیمه خودکار کادیلاک

تاخیر در توسعه تکنولوژی رانندگی نیمه خودکار کادیلاک

در اوایل سال میلادی کادیلاک خبر از عرضه تکونولوژی جدید خود تحت عنوان سیستم رانندگی نیمه خودکار داده بود. اما به نظر می رسد این شرکت با دشواری های در این زمینه مواجه شده است.

اخیرا عکس های جاسوسی از مدل CT6 منتشر شده که به تجهیزات راداری مختلفی بر روی سقف خودرو مجهز شده و چهار دوربین 360 درجه و سنسور های مختلف بر روی سپر نشان دهنده هدف اصلی این کادیلاک در حال آزمایش هستند.

autonomous-ct6-001-1-w600-h600

دو سال قبل بود که کادیلاک از عرضه یک سیستم رانندگی خودکار در سال 2016 خبر داده بود، اما به نظر می رسد این سیستم با تاخیر در سال جدید میلادی از راه برسد.

autonomous-ct6-008-1-w600-h600

در هر صورت باید منتظر عرضه این تکنولوژی جدید از سوی شرکت کادیلاک به عنوان یکی از پیشگامان صنعت خودروسازی در زمینه ارائه عرضه جدیدترین فن آوری ها در سال های دور و به خصوص دوران طلایی خودروسازی آمریکا باشیم.

autonomous-ct6-013-1-w600-h600

با این حال به نظر می رسد که تسلا حتی ازخودروسازان هموطن خود نیز پیشی گرفته است و کمپانی ای نظیر کادیلاک با بودجه هنگفت جنرال موتورز یارای جبران زمان از دست رفته و عقب ماندگی برای توسعه تکنولوژی رانندگی خودکار را نسبت به تسلا ندارد.

در چنین شرایطی راه برای کمپانی های تکنولوژی و استارت آپ های مستقل فعال در زمینه توسعه سیستم های رانندگی خودکار باز می شود و این شرکت ها می توانند محصولات خود را به صورت کیت به خودروسازان بزرگی که از غافله تکنولوژی عقب مانده اند عرضه کنند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *