تأیید ایجاد برند ارزان‌قیمت فولکس برای بازارهای نوظهور

تأیید ایجاد برند ارزان‌قیمت فولکس برای بازارهای نوظهور

همه‌چیز به اکتبر سال 2012 بازمی‌گردد. زمانی که اولین سیگنال‌های توجه فولکس‌واگن به ایجاد برندی ارزان‌قیمت دیده شد و نهایتاً پس از شک و تردیدهای فراوان این موضوع رخ خواهد داد… در سال 2019.

long-term-2017-volkswagen-golf-alltrack

شاید فکر کنید که برند اشکودا به عنوان برند سطح پایه‌ی فولکس‌واگن عمل می‌کند اما خودروهای تولید شده در جمهوری چک روزبه‌روز گران‌تر و گران‌تر می‌شوند. به عنوان نتیجه نسخه‌های تولیدی اشکودا به مدل‌های لوکس‌تر فولکس‌واگن نزدیک‌تر می‌شوند. به‌طور مثال مدل پایه‌ی اشکودا اکتاویا در حقیقت 400 پوند گران‌تر از گلف استاندارد در آلمان است.

skoda-octavia_rs_245-2018-1024-01

چیزی که می‌گوییم این است که فولکس‌واگن سود زیادی را در ایجاد یک بخش ارزان‌قیمت واقعی دیده و می‌خواهد استراتژی مشابه با رنو و برند رومانی ارزان‌قیمتش داچیا را در پیش بگیرد. در ابتدا این زیربرند جدید که هنوز نامی ندارد در چین عرضه خواهد شد و در سال‌های آتی نیز دیگر بازارهای نوظهور شاهد حضور این زیربرند فولکس‌واگن خواهند بود.

2012-volkswagen-tiguan-front-grill-badge

با توجه به محصولات فعلی، اولین مدل تولیدی این برند یک سدان کوچک یا شاسی‌بلند میدسایز خواهد بود. ارزان‌قیمت‌ترین مدل این برند بهای آغازین کمتر از حدود 10160 دلاری خواهد داشت. همه‌ی خودروها در چین و با کمک‌های شریک محلی فولکس یعنی FAW ساخته خواهند شد.

پلتفرم MQB فولکس واگن
پلتفرم MQB فولکس واگن

2017-volkswagen-jetta

مدیر توسعه‌ی فولکس‌واگن آقای دکتر فرانک ولش اذعان کرده که این برند ارزان‌قیمت مشابه داچیا خواهد بود. او گفته که برنامه‌های برند دربردارنده‌ی عرضه‌ی یک سدان در ابتدای کار خواهد بود و سپس یک شاسی‌بلند ارزان‌قیمت نیز به خط تولید اضافه خواهد شد. نسخه‌ی کشیده‌تر این خودرو با سه ردیف صندلی نیز حداقل برای بازار چین در دستور کار خواهد بود.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *