بهترین و بدترین شاسی‌بلندهای کانسومر ریپورتز

بهترین و بدترین شاسی‌بلندهای کانسومر ریپورتز

کانسومر ریپورتز بهترین و بدترین مدل‌های شاسی‌بلند را به انتخاب خود معرفی کرده است.

این موسسه‌ی معتبر به منظور ارزیابی و یافتن بهترین و بدترین مدل‌ها، به‌صورت ناشناس تمامی خودروها را خریده و تست‌هایی را در پیست اختصاصی خود و جاده‌های عمومی انجام می‌دهد. در کل هر خودرو بیش از 50 تست انفرادی را پشت سر می‌گذارد.

consumer-reports-best-suvs-1

اما بهترین شاسی‌بلند ساب کامپکت بازار به نظر کانسومر ریپورتز سوبارو Crosstrek بوده است. این خودرو که اساساً نسخه‌ای بلندقدتر و خشن‌تر از نسل قبلی هاچبک ایمپرزا است ثابت کرده که جذاب است؛ حتی با وجود اینکه کانسومر ریپورتز پیشنهاد می‌کند ایمپرزای معمولی بهتر است؛ اما بدترین خودرو در این کلاس فیات 500X نام دارد. خب تعجبی هم ندارد!

consumer-reports-best-suvs-4

سوبارو همچنین در کلاس شاسی بلندهای کامپکت نیز خوش درخشیده و مدل فارستر بهترین خودروی کلاس خود شده است. در این کلاس جیپ چروکی نیز بدترین خودرو نام گرفته است.

consumer-reports-best-suvs-6

اما جایزه‌ی بهترین شاسی‌بلند میدسایز کانسومر ریپورتز به تویوتا هایلندر رسیده است. با دارا بودن 8 صندلی، پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.5 لیتری قوی و قوای محرکه‌ی هیبریدی سفارشی، هایلندر تمامی رقبا را شکست داده است. بدترین شاسی‌بلند میدسایز نیز جیپ رانگلر Unlimited Sahara بوده است.

2017-dodge-durango2

اما آمریکایی‌ها نیز حرف‌هایی برای گفتن داشته‌اند و دوج دورانگو لقب بهترین شاسی‌بلند بزرگ را به دست آورده است. عجیب آنکه ژاپنی‌ها بدترین شاسی‌بلند این کلاس را ساخته‌اند و آن تویوتا سکویا لیمیتد است.

consumer-reports-best-suvs-3

consumer-reports-best-suvs-2

consumer-reports-best-suvs-5

در نهایت می‌رسیم به کلاس پیکاپ تراک ها. در این کلاس بهترین خودرو رم 1500 بوده و تویوتا تاکوما SR5 کمترین امتیاز و رتبه را به دست آورده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *