باتری جدید سامسونگ با برد 600 کیلومتری و شارژ 20 دقیقه‌ای

باتری جدید سامسونگ با برد 600 کیلومتری و شارژ 20 دقیقه‌ای

نگرانی درباره‌ی محدوده‌ی حرکتی یک بحث بسیار مهم برای اکثر افراد در زمان خرید خودرویی الکتریکی است؛ اما سامسونگ می‌خواهد با معرفی جدیدترین تکنولوژی باتری خود نگرانی‌های شما را کم کند. تا پایان سال 2020 نسل بعدی تکنولوژی باتری لیتیوم یون سامسونگ در دسترس خودروسازان خواهد بود.

samsung-sdi-next-gen-batteries

این باتری جدید محدوده‌ی حرکتی 600 کیلومتری داشته و قادر است تنها در مدت‌زمان 20 دقیقه شارژ سریع شود. باتری در سطح 80 درصد نیز قادر است محدوده‌ی حرکتی 500 کیلومتری داشته باشد و در زمان توقف و نوشیدن یک فنجان قهوه به میزان شارژ یاد شده برسد.

samsung_sdi_presents

این باتری در کارخانه‌ی جدید 357 میلیون دلاری سامسونگ در مجارستان ساخته خواهد شد. با توانایی تولید 50 هزار خودروی الکتریکی، سامسونگ تکنولوژی باتری خود را در اختیار کمپانی‌ها و خودروهایی چون ب ام و i3، تسلا مدل 3 و فورد قرار خواهد داد.

در نمایشگاه خودروی دیترویت سامسونگ از باتری استوانه‌ای 21700 خود نیز رونمایی کرد که گفته شده قدرت، کارایی و تراکم انرژی آن بهبود یافته است. همچنین تکنولوژی باتری بخشی از برنامه‌ی همکاری بین تسلا و پاناسونیک در تولید باتری‌های تسلا در گیگافاکتوری خواهد بود.

samsung-ev

Sehwoong Jeong معاون اجرایی و مدیر باتری‌های خودرویی سامسونگ می‌گوید:

با تولید تکنولوژی‌های پیشرفته در صنعت خودرو و تولیداتی که تقاضاهای خریداران را پاسخ می‌دهند، ما در بازار رو به رشد خودروهای الکتریکی آمریکای شمالی و دیگر نقاط دنیا سهیم خواهیم بود.

سامسونگ امیدوار است با تولید تکنولوژی باتری جدید نگرانی‌ها درباره‌ی محدوده‌ی حرکتی محدود خودروها و زمان شارژ آن‌ها را کاهش دهد. نسل بعدی تکنولوژی الکتریکی سامسونگ تا سال 2020 در جاده‌ها خواهد بود.

منبع: motor1

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *